27 Kasım 2008 Perşembe

özgürlükler ortamında görmezden gelinen bütün özgürsüzlüklere özgürce protesto.

özgür olduğunuz ortamın, ne kadar özgür olduğunu tedirgin bir şekilde merak etmiyor musunuz.. işte kendimce yaşadığım görmezden gelinen birçok özgürsüzlükten biri...

protesto ediyorum kardeşim.. google dedik bagrımıza bastık.. dediki, adsense var al kullan, hem sen kazan hem biz.. tamam dedik. bunu diyeli 8 ay faan oluyo galiba.. problem değil olmassa olmasın da..olmadıgını bari söle... hadi tamam onu da gectim esas problemim şu:

google'a ulaşmak imkansız.. bir turlu mail atıcak, telefon açıcak, dedimi anlatacak ya da herhangi bir şekilde beni sakinleştirecek hiç bir buton, bilgi, vesaire bulamıyorum.. nasıl olur ya?

tamam, anladım, hesap onayımın gelmesi çoooook uzun sürebilir. bunu kabul edebilirim. fakat ben sıkıldım, onay istemiyorum, iptal etmek istiyorum..belki sonra yine denerim deme şansınız yok. cunku onayınız (yada onaymayınız) gelmediği için hesabınıza girip iptal de edemiyorsunuz?!??!!!? yardım sekmesine girdim (ki hiç sevmem sss okumayı) hadi foruma da girdim, yaklaşık problemi olan forum sayfalarını da buldum, eeee?cevap yokk ki? haaa bu arada yanlış anlaşılmasın, forum derken google adsense official forum yaniii....

hayır efendim, google'ın çalışma ortamı resimlerini görüyoruz nette falan, özendirici.. valla ben de çalışmak isterim google'da herşeyden önce müşteri ile muhattap olup, müşteri problemini çözme gibi bir görevleri yok!!! dolayısıyla, "ooooh oturayim şu yeşil şişme koltukta, kahvemi içeyiiiiiim, bi de gelene geçene google kartımı vereyim... eheeeehe, ben senn o hergün arama yaptığın google var ya? hah orda çalışıyorum:) nezih bir ortam!!profesyonel yaaaani!!" dersin birader.

ha diceksin ki, bu yazıları yazdığın blog uzantısıda onlara ait. evet??? neyseki daha problem yaşamadım burda, ama bundan sonra da yaşarsam, giderim, başkalarının beslemesi olurum??? tamam yoğunsunuz, acaip bir şirketsiniz siz, benim küçük beynim bunu anlamaya yetmez(!!!) ama bir hizmet sunuyorsan, yarım yamalak yapamazsın bunu.. iki gunde onay alan aptal saptal siteler var yaaaa, gözünün yağını yediğimin google'ı??? yapma böle, iiice aptal yerine koyma adamı, iyice koyun gibi gütme adamı!!!

özgür düşüncelerin yayın hakkı bulduğu blog ortamını sağlayan ama özgür düşüncelerin özgürce yardım alamaması için milyon tane link vererek dönüp dolaştıran destek/support bölümleriyle ...... bu mudur özgürlük?

özgürlük nedir arkadaşlar? sırf sana "özgürce yazabilirsin kardeşim, al sana blog!!! " dedikleri için ne kadar özgür olabilirsin.. bu şey gibi, hmmmm; etrafın kocaman duvarlarla çevrilmiş bir çocukmuşsun da ama birileri seni almış havaya kaldırmış, sende duvarın üstünden dışarıyı görmüşsün, sanki duvar hiç yokmuş da özgürmüşsün gibi.. ama sonra o birilerinin seni kaldırdığı kolları yorulmuş aşağı indirmiş, al sana yine duvar...

orda burda bayrak sallayıp, aman biz kaç kişiyiz die kalabalıkla gaza gelene kadar, önce aynada kendine bi bak bakalım? ve düşün ne kadar özgürsün? ve bunun için ne yapmayı düşünüyorsun?

(konu nerelere geldi...neyse..öle) ekn.

Hiç yorum yok: