4 Kasım 2008 Salı

bodies exhibition / körperwelten

cumartesi, bu bodies exhibition'a gittik.. inanılmazdı.. yani insan hakkaten gördüklerinin gerçek olduguna inanamıyor... ben dedim, yok cnm beni mi kandırıyolar, plastik bunar beaaa!! ama diil hocam, gayet bildiğin gerçek insan.. Gunther von Hagens amcam yapmış, ee tabi amcam ve saz arkadaşları dersek daha anlamlı olucak...

bodies-exhibition 
içeride fotograf cekmek yasakti, dolayisiyla brosürün fotografini cekmekle yetinmek zorunda kaldim :) ama internette arattigim zaman, Hagens'in bir onceki sergisinin fotografları cıkıyor:

450bodies_facemuscles
340x
açıkçası sergi biraz fazla uzun geldi bana, karanlıkta dolaş babam dolaş, ama bayagı etkileyiciydi tabi.. kesin istanbulada gelir die düşünüyorum..

340x2
bu yukarıda gördügünüz iş, bizimkinde de vardi. adamın elindeki derisi, ve gerçekten gerçek derisi.. söylediklerine göre bir önceki sergide, figürlerin (figür demek doğru mudur bilemedim) altında isimleri ve yaşları yazıyormuş, ama bizim gittiğimizde böyle bir bilgi yoktu..

Bodies4_resize 
sırası gelmişken, hemen eleştrimi de yazmak zorundayim.. sergi süresince her figürün önünde, anotomik açıklamalar var, ama tahmin edersiniz ki, hiç biri ingilizce değil!!! fransızca ve famanca!!!! bu ülkenin, şu dil olayı geriyo beni de, neyse..bi ara ele alacağım elbet :)

450bodies_running

..

1 yorum:

denizero dedi ki...

__enteresan...görmek isterdim... daha daha neler yapiosun??? ..hepsini hepsini anlat :))__