13 Kasım 2008 Perşembe

brussels muaaah!! (2)


brussel-street-art-05
bu seferki imza bırakmış: "production: Slat" (sağ alt köşede).. production enteresan bi terim.. o zaman sanat, sokak, şehir, artist, resim, ressam gibi tartışmadaki kelimelere biri daha ekleniyor; üretim.. üretim ve bir nickname..

cok yorgunum, yatıcam.. bu kendi kendime açtığım tartışmayı, kendi kendime daha sonra devam edeceğim... ii geceler...
>> bi de su etiketleri düzenleyeyim diyorum ama, pek de fazla üşeniyorumm.. kısa yol bilen var mıdır ki acaba hıııı?

2 yorum:

Sweety dedi ki...

Merhabaa
anladigim kadariyla Belcikamiza yeni bir blogger katilmis :) Bende Belcikada/Gentte oturuyorum. Guzel bir blog, Blogunu bulunca yatmadan once hizli bir kolacan ediyim dedim sevincle :) yakinda gelip daha detayli okuyacagim :D Sevgiler
Bu arada sapkayi cok begendim :D

Unknown dedi ki...

:) cok sevindim... 4 aylik bir staj icin buraya geldim... su an wemmel'deyim.. görüsmek üzere..ekn.