6 Kasım 2008 Perşembe

brussel 2.1 : olur olmaz oyuncak müzesi

toy museum; le musée du jouet; Rue de l'Association 24, 1000 Brussels (adres de vereyim, hani noolur noomaz :))

toy-museum-brussels-13
tek kişilik bir turist turu olunca, kendi kendine fotograf cekmek mecburi oluyor tabiki... de, böööle ablak ablak suratli bi ton foto oldu elimde :D

toy-museum-brussels-02 

muzenin yerini ararken, sokagin ortasinda bi robot gordum, dedim ahanda oyuncak müzesi burasi olsa gerek, agir mi agir bir kapi, eski bir evi cevirmisler, heryer tıklım tıkış oyuncak malzeme dolu.. giriste duran recepsiyon masasina yaklasip: "do yu spik ingliş?" die soruverdim.. turist egosuyla, ilk konuşmam :D , agzii açmayaraktan nasıl ingilizce konusulabiliyorsa, ancak o kadar konuşan hanım kızımızla anlaştık 5,5 euro verip devam ettim...

toy-museum-brussels-10 
> içerisi hakkaten tıklım tıkış, o kadar cok parça var ki, bazıları camekanda, bazıları duvara asılmış, bazıları ise öölece konulmuş.. etrafı devirmemeye ozen gostererek dolaşmaya başladım.. içerid foto serbest ama "for your own use" (ne demekse...) bu arada, ein içi harika:)

toy-museum-brussels-06
> kapıda oldugu gibi, müzenin icinde bisürü robot var...

toy-museum-brussels-01
toy-museum-brussels-04
> duvarlar, ya oyuncak atlarla, ya da ufak arabalarla dolu..bi tane de ayuncak horoz gordum!! bildigin at gibi horozun üstüne binip sallanıosun :)

toy-museum-brussels-03
> oyuncak bebek ayakkabıları, binlerce ve acaip işlemeli falan bazıları.. tabi, çok eskiler.. mine hanımın kanından gelme bir alışkanlıkla, "ayy bunlar ne tozlanır şimdi yaaaaa!! hergun siliolar mıdır acep bunları???" die kısa sureli bi söylendim :)

toy-museum-brussels-11
toy-museum-brussels-09
> kibrit kutuları bunlar, gercek kibrit kutusu buyuklugunde oyuncaklar.. minyatur mutfaklar falan.. küçük küçük yapmış elalem :)

toy-museum-brussels-07
> kagıttan tiyatro :) kukla gibi, her figurun ustunden uzanan telle oynatılıyor... resmi buyutup, dtaylı bakınız..

toy-museum-brussels-12
> veee tabiki kuklalar...
ps: fotografların kullanım haklı saklıdır. ticari amaçlar için kullanılamaz...

2 yorum:

lepanto dedi ki...

çokkk güzel yaaaaaa!!!!!!!!!

Adsız dedi ki...

Webmaster cok tesekkurler...

Selamlar SevalHatice