8 Kasım 2008 Cumartesi

xncdksjhh

üffffffffffffff.... unutmusum, kac sene oldu bakiiim..hmmmm burcu? 2004'temi verdik yaw biz tezleri 2005temi? neyse iste bayaaaa olmus, unutmusum sıkıntılı tez yazma hareketlerini... net hatirladigim tek sey, (pardon) kabız olmamdı.. sinirsel sanıyorum:) neyse daha o kısma gelmedim, ama bugun, madem ev bulamıyorum, "mazeret uretme ekin, sims dunyasından kop ve iki satr birseyler oku!" dedim kendi kendime..

enteresandır, dinledim kendi kendimi.. az bisi de olsa, en azından söle bi bakmaya basladm elimdeki materyallere... haydi bakalm kolay gelsin bana..

o kadar bunaldımki ev aramaktan, sıkıntı bastı.. her zamanki "hershey .ok gibi hayatmda!!!!" cümleleri kurmaya baslamistim ki, dedim ekin bi sakn ol, en azndan oku!!! oku!!!! oku!!! (3 oldu mu? :P)

neyse, bu da tez guncesi 2 oldu... numaralari yukseltmece :)
..

1 yorum:

Joujou dedi ki...

2005 cicim. Nasıl unutursun yahu?! + olarak daaaa "OKMKBK" diyorum sana! Başka da bişi demiyorum! :)))