11 Kasım 2008 Salı

şapkaaaam 5 köşelidiiir!!!

eskiden, taaa ben çocukkene şapkam diye bir şarkı söylerdik.. yani ben ailecek söylerdik diye hatırlıyorum, ama belki de bi tek ben söylüyordum :) bilemiyorum... neyse şarkı şöyleydi;

şapkam 1 köşelidir, bir köşeeeelidir beenim şapkam.. bir köööşesi olmassaaaa, olmazdır benim şapkam...

şapkaaam 2 köşelidiiiir, iki köşeeelidir benm şapkam... iki köşesi olmassaaaaa, olmaaaazdır beeenim şapkammm..

...

die, sayıları arttıraraktan devam eden bir şarkıydı.. artık sen de beş, ben diyim onbeş... canlı yayına geçip sölerim bi gün :P belki de you tube yapılabilir :) sanıyorum, başka ingilizce bi şarkıdan çakma bir melodisi var, babama sormak lazım :)

nerden geldim bu konuya? hmmmm evet, şapka aldım dün!!! hani vardır ya 40'lar gibi şapkalar, sert böle yuvarlak kutulara konur.. hep istemişimdir öle bişiiler, veee sonunda aldım!! :) ama kutusu yok, bakalım bulursam ondan da alıcam :)

ekin-be-02

foto çok net değil, ama şapka mor renkte.. 

morbeskoselisapkam  ...
ps: hemen gelecek olan ilk yoruma, şimdiden cevap yazayim;
"eheeheee, şapkalar bir köşeli olmaskiiiiiiiii" die ebes bir yorum yapacaklar için buyrunuz: bilioruz herhalde 1 köşeli şapka olmayacağını!!! bebe şarkısı bu, sayılar falan!!! aptal!!!

ps: ay kendi kendime de sinirlenirmişimmm beeaaa!!! yetenek abidesi masalla :)

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Babam söylerdi deyince baba da bi şeyler yazmalı. Bu aslında İsviçre den gelen bir şarkı, Almanca. Getiren Erşan Göksu. Dağcılık dönemlerinde kamplarda gitar eşliğinde söylerdik. Saylıarı 5 te bitirip Kom A (herhalde A sesli harfi demekti aynı şarkıyı sırayla bütün sessli harflar A veya Ö gibi söylerdik. Ve pek eğlenirdik. Unutmadan 3 köşe ile başlıyordu.

Şepkem eç keşeleder eç keşeleder şepkem ..... E ile böyle mesela.

Ali babanın çiftliği, Quantanamera, venseramos falan arka arkaya gidip cıvıtırdık. En son ben gitarın arkasını darbuka olarak kullanırdım. Kısa hikaye böyle.

Unknown dedi ki...

aaaa evet evet, a'lı e'li ö'lü.. hatırladım..

iklim kılıç dedi ki...

sey die hatırlıorum bende " bıdı bıdı dört köşesi olmasa neye yarardı şapkam!

denizero dedi ki...

__şapka süper....saçlar daha da süper olmuş....iyi eğlenceler:)__

jaded dedi ki...

şapkayı çok beendim,dayanamadım yasdım,rüyamda görcem:P