4 Kasım 2008 Salı

thuuba(m)

evet var mı?tubam işte.. o benm. benm dostum, tostum, postum. yerim de, kıskanırım da, bagrınırım da, kuzu kuzu dibine cökerim de...

thuba-02biraz bulanık ama guzel resimdir..photo by tuba özgel... 

dünyevi bedeninin, yeryuzune çıkmasının yıldönümü olarak anılan 4 kasım dolayısıylen, madem belçikalardayz, madem bensz dogum gunu kutlucak, buralardan anma törenleine katılayim dedim....

thuba-05 
tuba, nam-ı diger özgel familyasının en göççüğü thuba, (dikkat yumuşak g yok) enteresan bir varlık.. bak anlatıyorum, dikkat. bi kere, ilk tanışmada tubadan hoşlananını tanımadm (sanırım bi caner var:P) suratsız mı suratsız, huysuzzzzzz, ama tanıdıkça anlarsın ve seversin tubayı.. hmm tabi bi d beni hayatı boyunca çekmesi yüzünden de böle olmuş olabilir. 
 
biz taaaaa, akçaylarda yesimle falan takılırken, annesi yesimin koluna takmis tubayı "hadi, kızkardeşini de al götür yanda" demiş göndermiş. aynı yaşta omamıza ragmen, o zaman ben bir üst level olan grupla takılırdım, ne bilim öleydi.. sona tuba geldi, kanka olduk.. yazın her gece, askeri kampta ikişer bira içerdik, hep ankaraya die şerefe yapardık. daha fazla içemezdik çünkü, başımız dönerdi :) üffff ammma çok anı var komik komik de...

thuba-04 
.benim tanıdığım en dürüst insandır kendisi. yok artık denecek kadar....bazen bazı şeyleri anlatmaya çekinirsin çünkü, laaap! die konuşur... hatta, aramzdan bazıları bana gelip, ya tubaya söyliyemiyorum ama şöle şöle oldu die anlatırlar.. fakat ennde sonunda tavsiye istenen konu tubaya açılır, tuba "bak ama hata sende, böle böle demişsin" der, alırsın cevabını, oturursun :) herzaman sevgilileri haklı çıkartır, sinir olursun :D

bi de eskiden inanmazsınız, bayaa balıketiydi tuba.. vallaaa! ya gerçekten yaaa!! evine giderseniz, televizyonun alt rafında ablası yeşimle bi fotografı var, lütfen atlamayınız bakınız :) simdi yese de almıo kilo falan..gıcık mı ne :) yazacak o kadar sey var ki, en iyisi bi tuba serisi yapmak lazım, tez konumu da değiştirip, thuba özgel nedir? sorusuna yoğunlaşmak lazm.. bi de yazmadan gecemiyecegim, tuba bende hep, haki yeşili bir renk çağrıştırıyo.. gözünün derinliklerinde mutlaka var o renk biliyorum da, sanırım o akçaydaykene gençkene giydiği batikli haki yeşili t-shirtten olsa gerek, hep koyu haki yeşili gibidir thubam...

thuba-01
kafaları birbirine yapıştırırsak böle görüneceğiz tuba :) 300-400 euroya yapıştırıyolarmış?? haaaa?? da caner bu işe bozulabilir :P

sevgiden gebereceğin, gülmekten kusacağın bir yıl diliyorum..iiki varsın...

thuba-03 photo manipulation by ekn..
.

4 yorum:

denizero dedi ki...

__ben ilk tanışmamda çok sevdim... blues festde idik ve saçma sapan saç maşası geyiği yapmıştık sanki 40 yıldır tanışıyomuş gibi :)__

Unknown dedi ki...

di mi? her konuda da fikri vardır, bi başladı mı susmaz haaaa!! hele kanda birazcık alkol varsa, esir alır esir :) eskiden pek konusmazdı sonradan böle oldu manyak :)

Unknown dedi ki...

di mi? her konuda da fikri vardır, bi başladı mı susmaz haaaa!! hele kanda birazcık alkol varsa, esir alır esir :) eskiden pek konusmazdı sonradan böle oldu manyak :)

Unknown dedi ki...

di mi? her konuda da fikri vardır, bi başladı mı susmaz haaaa!! hele kanda birazcık alkol varsa, esir alır esir :) eskiden pek konusmazdı sonradan böle oldu manyak :)