1 Aralık 2008 Pazartesi

sonunda gent!!!

hasip hoca gitti, elif gitti, eylulde doga gitti, veee sonunda ben de gittim :) once bi hostelden yer ayirttim, sona tren falan yollari ogrendim, ciktim cumartesi sabahı evden... tamam sabah degildi, yalan solemiyimm..oglen gibi.. tren bileti, platform ara bul derken bir de baktim gent st-pieters trenndeyim. tren o kadar cok durdu ki, herhalde geldik die her seferinde panik oldum.. hani, turist gezenler kulaklıkla muzik dinlemez, her turlu uyarana algıları acık olsun die..ben de öleydim..saf saf etrafa bakınan bi tip.. ama donuste gayet rahattm, artk ogrendim ya, efeler gibi vagonda yürüyorum falan, acaip böle.. :)

ekin-1gentte

neyse, gent superdi. anladım ki, bruksel hakkaten sıkıcıymıs :P tamam abarttım biraz.. neyse, heryer, her sokak genc dolu.... brukselden daha soguk geldi bana ama herkez sokaklarda..

neyse, onceden netten otel rez. yaptım. aslnda hostel die gecior. hep duyarım hstel falan ama ilk defa tecrube ettim. rez. yaptırıyorsunuz, yaklasik 17,50 gibi bi para odedim bi gece icin. kızlar dorm'unda dort kisilik odalarda kalıorsunuz. eger uyeliginiz varsa ki 6 kere kalınca oluyor, daha ucuza kalabiliyorsunuz. kahvalti dahil bu arada.. gece bi saatten sonra kapatiolar girisleri fakat, her gece icin sifre veriolar,istedigin saatte gelebiliorsun. ve sıcacııııık..

gent-02
hmmm tek problem, sabah 10da odadan cıkmak zorundasın.. 8-930 arası da kahvaltı var. eger kalkabilirsen :) ben saat falan kurdum, ama germisim kendimi herhalde 3bucukta yatmama ragmen nerdeyse hic uyumadm... hmmm bi de, check in yaptiginizda carsaf ve yastk kılıfı veriolar kendiniz seriorsunuz, sonra checkout'da geri toplayp veriorsunuz.. bana ilginc geldi:) mantıklı.. sanırım bir dahakilerde efe-turist egosuyla daha bi rahat olurum :)

gent-01
ben checkin yaptıgımda ranzann alt katları tutulmustu... normal olarak yukarda yattım, ama ilk kez üstte yattm (tuba?sizde de hic ustte yatmadm dimi?) neyse..30 yasinda normal (tipik) bir turk kızı olarak yastıgımın altına odann anahtarını koydum! amaaaa uyuyamadıgım icin, ruya falan da gormedim!!! ya da sanırım kötü gercekleri kabul etmek istemiorum!!!! :P

neyse, doa ile bulustuk, beni gezdirdi sokaklarda.. ama o kadar muhabbet ettik ki, nereleri gezdik falan hatırlamıorum :) okul, belcikadaki turkler, fransızca-flamanca karısıklıgı, belçikann biraları, doanın filmi falan derken sonunda bir yere gidip oturduk. saolsun doa bana bi ton farklı bira dnettirdi! :)

doa-gentte
gent-03
hmmm bu enteresan, resmde cok gorulmeyen ama yuvarlak icerisine alınmış görüntüde çocuklar Şovalyecilik! oynuyorlar. biz de vardır ya hani, kovboyculuk, poliscilik hadi bilemedin evcilik.. burda şovalyecilik!!! hem de full aksesuar!! :)

gent-06 gent-07
ekinin dunyasında baska bir enteresanlık daha: tamam canım, bilioruz herhalde milyon tane farklı bira var! bana enteresan gelen, hepsinin kendi ozel bardagı var!! yani, hangi biradan icerseniz onun ayrı bardagı var, ayrı model, ayrı süs, ayrı uzunlukta bardaklar. bizdeki gibi tek tip efes fıçı bardagı degil :) bu yukardaki resimdeki bardagın masaya yakın kısmında ev figuru islenmiş, ev derken kale gibi evlerden, çünküüüüü birann adı kasteeel : castle. muhtemelen kalede üretiliyor :P promil kısımları da ilginc, her birann promili faklı.. bazısı %10.4 bazısı 5.1 falan degisiyor. nese cok cahilim bu konuda yanlıs bilgi vermek istemem......

gent-05
sonraaaa, frit yemege gittik. frit dedikleri, bildiğiniz pa-ta-tes kızartması..bur da aspava gibi bişiii. 24 saat acık fritçiler var. bilimum sosla tabii.. önemli olan soslarıymıs.. biz samurai sos aldık, harbiden feci acıydı!!!

ertesi gun de sabahn köründe kaltım, butun otel uyanık tabi, hepberaber kahvaltımızı yaptııııık, sona yollara dustum elbet.. sabahın köründe resmen kı.ım dondu!!! bomboş sokaklar... neyse, bi sekil eve geldim.. super eglendim, super keyifliydi. doa'cm sana da burdan coooook tesekkur! daha gelicem, ve oraya buraya gideriz artk :)

+++ diceksiniz ki, " bu ne yaaaaaaaaa sürekli doayı cekmissin, baska foto yok mu?" buyrunuz asagıda efendim.. bi de, gelin buraya sizinkileri de cekeyim zevkle :)

ekin-genttebi ton kanal var sehirde...

gent-08 09:33 sabah sabah yollara dokulme durumu...

+ hmmm bi de werregaren straat olayı var, detaylar burda...