28 Mart 2011 Pazartesi

ikea ankara şehir efsanesi ve gerçekler





































ankarada ikea açılacak die süregelen şehir efsanesi dolanıp durur yıllardır. yeni ev açanlar, eve çıkmak isteyenlerin dilindedir, ve de tam bir teyit alınamazdır. dı. yaklaşık 2-3 haftadır televizyonda dönen ikea apotlarında, reklamın sonunda altta incecik okunmaz bir yazıyla "haziranda ankara" yazar.. ama anlamam neden dana gibi yazılmaz, bağırılmaz "İKEA ANKARADA ULAN!!" die :) geçen hafta, soulproject ile ifdeyken, buzellerin eeeeski mahalle arkadaşıyla tanıştım, ve bilin bakalım nerde çalışıyor?? :) evet, ike ankarada, mağaza görsel sorumlusu (tam titrini şuan hatırlamıorum:)) bayaaa konuştuk ve evet buradan da ilan ediyorum İKEA 16 HAZİRAN'DA AÇILIYOR!!!

dedimki, neden reklama çıkmıyorsunuz, gizli saklı gibi; dediki seçim kampanyaları falan billboardlar doluymuş ileriki vakitlerde falan... bilmiorum bence en azından televizyon reklamlarında incecik, küçücük yazılacağına, "ikea ankarada" temalı spotlar çıkabilir.. bilmiyorum, ama 16sında (ki haftaiçi, perşembe) açılıştayız mı ki?? aşağıda ankara ikeanın haritası da var ilgilenenlere..

Düzeltme: aldığım bir habere göre(ki yorumlarda var) açılış 25 hazirana ertelnmiiiş!!!


5 yorum:

Elma Lekesi dedi ki...

Haziran mı? Hani Nisan'dı ya :(

Elma Lekesi dedi ki...

Haziran mı? Hani Nisan'dı ya :(

dugu dedi ki...

veööw!!! sonunda ikea evimizin her şeyi olacak!!

Kırmızı Şapka dedi ki...

Ben sana dimedim mi didim ben sana inşaatın önünden geçiyor kardeşimin servisi :))) ayayay çok mutluyuz!

ben dedi ki...

23 haziran oldu. son karar!