24 Mart 2013 Pazar

uğultulu tuzlu hava

pazar pazar, bilgisayarın başında :) ne iş?

çarşamba, sunumum var... hazırlanmaya çalışıyorum, oturduk bakalım bilgisayar başına :) bu aralar daralık vaziyetteyim yine..

tatil istiyorum, şöle bir hafta olsun, deniz olsun, çok kısık müzik olsun (ki denizin sesini duyabileyim..), tuzlu tuzlu nemli hava olsun, ama serin serin de essin taaaaa uzaktan, ojeli ayak parmaklarıma bakıp duriiim, havluyu çekiiim, üşüsün accık. sonra da, bardağımı sevdiceğime vurim, sıcacık gülümsesin bana; ööle duralım kulaklarımızda uğultulu tuzlu hava..
olmaz mı?

http://img03.imgfotokritik.com/fk_new/lowres/4/0/8/408513/2205247-yalniz-iskele.jpg

22 Mart 2013 Cuma

mart ayı fotoğraf anısı


cüneyt dayım'da bulduğum bi fotoğraf; eray, cüneyt, ben, babam ve annem..
evden çıkan fotoğrafları bilirsiniz ya, hani sanki anı olarak hatırlarmışsınız gibi gelir ama aslında hatırladığınız fotoğraf ve fotoğrafla birlikte gelen, size anlatılan hikayelerdir: "o gün şurda şunu yapıyoduk, şöle olmuştu..hatta bi de ..." diye giden anlatılardan kendinize anı oluşturursunuz..

bu fotoğrafı görünce öylesine uzak kaldım ki? hiç bir anı, cümle, imge canlanmadı.. sanki ben ben değilim, bambaşka dışardan birinin küçüklük fotoğrafı.. :) enteresan.. ama tabi, artık bu fotoğrafla da ilgili güncel bir anım var.. cüneyti'in yanında, fotoğrafa bakıp, o gün neydi? noolmuştu? bezik oynanmış belliki, biralar ve de çay da içilmiş, samsun sigarası da var masada, babamın elinde dürbün ne iş? saçlar da kısa bayağı, askerden sonra galiba? gibi okumalarda bulunduk :)

en önemli soru: fotoğrafı kim çekmişti? o soruya cevap bulamadık işte :) hala bi muammma..

güzel bir gündü..

bir anı oluverdi, 2013 mart ayından :)
paylaşayim, internete koyayim de kaybolmasın (ironiye gel!) diyerekten...


elifvarolergen'ce






elif varol ergen diyorum başka da birşey demiyorum :)
kitschen'da birlikteyiz elbet, ancak keyifli işler, bilmeyenler takiplesin yahu :)
işte instagram: http://instagram.com/___e_v_e___/
işte portfolio: http://www.elifergen.com/



http://distilleryimage8.instagram.com/28a0243490d311e2bdb622000a1f9860_7.jpg

21 Mart 2013 Perşembe

krizin.eşiği.cümleleri (ankara film festivali görselleri..)

ne yazsam da acab..o zaman cümleleyelim de sinir krizi eşiğinde halleri dillendirelim :)

> ankara film festivali posteri: güzel, beğendim, hatta tarihi geçince odama bile asmayı düşünüyorum.. ama! ama, o billboard ne ya? resmen imajı sündürmüşler yataya uygulamak için! yuh!
bu aşağıdaki, normal poster uygulaması:

http://eksisinema.com/wp-content/uploads/2013/03/ankara-film-festivali.jpg

billboard fotografı çekemedim ama, benzer bi yamultma gördüm webte:

bu arada teaserdan bahsetmemeyi tercih ediyorum... o ap-ayrı bir konu.. isteyen http://www.filmfestankara.org.tr/ adresinden izleyebilir :/

> hacettepe iki gün tatil olmuş... ulan beni mi beklediniz?
> sabahları, mylo "beraber dışarı çıkalııııaaaauuuuaaaam parkta oturalımııııaaaauuumaaaa" şeklinde uluyor daha ben gözümü yeni açmışken ve de evden çıkana kadar bu böle devam ediyo..
> eskişehir yolu sabah trafiğinde, arkamdaki araba ışık yakıp duruyo, çekil diye.. sanki otobandayız, önüm açık da ben yol vermiyorum..gerizekalı...
> öle böle konuşup, sona da kanka muhabbeti çekiliyo, sinir oluyorum.. o zaman konuşma abi, de ki seviyorum lan, dostum o benim de? (isim veremiciiim)
> diş ağrısı başka bir konu..

şimdilik bu kadar herhalde...
ders-mers-terskonusu, gitmem lazım :)
bai