6 Kasım 2008 Perşembe

ego'lu turist !?!!

lalaaa laaaa.. ev meselesini bir kenara iterek, artık biraz dolaşayim ddim.. kendimi turist egosuyla sokaklara attım; elimde dangalak bir harita, saclarımı da yeni kesmişim, ooooh!!! otobusdu, metroydu, orda simonisde in, bir alt metroya geç falan, acaip bir hırs ve gezmeye basladım :) program yüklü tabi, olabildigince internetten de araştırmamı yaptım, notlarımı aldım, haydi bakalım....

Resim 013
ayrı ayrı basliklar halinde yazacagim gezdigim yerleri...

Resim 010
>saçımı kestim dedim ama, panik yok, ruyamda gordum saclarımı kestigimi, aynen böle kesiyordum.. sona sabah wc'sine gittim, baktım baktım aynaya, amaaaan kes ekin dedim :) pek hoşuma gitti, umarım daha da gaza gelip saçma sapan model yapıcam die sı.mam saclarıma... ama hakkaten, tabak kırmak gibi bişey, kırı-gırı-tttt die elinde kalıo saçlar :)

1 yorum:

Kırmızı Şapka dedi ki...

çok güzel olmuş yaf kısa gibi ama değil gibi de :)