16 Kasım 2008 Pazar

desktop-november-(1.2*)

desktop-november-01
ev buldum, aslinda oda demek lazm.. nazlı hanımın evinde kalıyorum, ama kendisi acaip duyarlı ve (s)empatik bir insan... evde bir kuş var, salına salına dolanıyor.. beni görünce -yabancıyım ya- bıRcık-vıcırk ötüyor.. alışıcaz birbirimize sanırım.. neyse, bugun bana ait olan 2 odaya yerleştim.. goruldugu uzere hemen duvarlara bişiler yapıtırıldı, buruş buruş olmuş giysiler (daha yeni) bavuldan çıkartıldı..hatta ustune ustluk, 1 paragraf makaleye bilgi bile yazıldı.. güzel bir gün..

sanki ilk gunum belcikada... bi gezi ve çalışma planı çıkartıp, hafta içi uygulamalara geçilecektir umuyorum..

desktop-november-03 
yalnız kalmak... su ana kadar, sağ elinle tuttugun foto makinasından ablak suratlar cekmekdi. şimdi ise, kendi iç-sesimle dialoglara girmeye başladım. belki de yaşımdan (hani hala gencim ya :)) hiç mi hiç hüzünlenmiyorum yalnız ve yalnız olmaya... keyifli yaaa, istediğini yapabilirsin, hatta bööööle dur.. dur... bi daha dur.. noolcak dur valla :)

kuş ötmeye basladi, nazlı hanım geldi galiba.. bana yazmak isteyenler için adres:

Nazlı Hanım eliyle,
Ekin Kılıç
Ch. de Anvers 268
1000 Bruxelles, BELGIUM
.

4 yorum:

Neslihan dedi ki...

ev bulduguna sevindiiimm...

lepanto dedi ki...

sonunda bir adresin var yuppiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii:D:D

Kırmızı Şapka dedi ki...

Ekinciim ev bulmana sevindim. Ana-kara'dan izliyoruz efem :) öpptüm.

Neslihan dedi ki...

nerelerdesin yaw!!!? evi buldun sanal ortamdan kayboldun..