27 Ocak 2009 Salı

streetartfalan.blogspot.com

daha once yazmistim fakat, yan menuleri kaldirdigimdan tekrar yazmakta fayda var.. streetartfalan adıyla bir blog actım; stencil grafitti, efendime soyliyeyim wall-painting gibi çeşitli streetart gorsellerini topluyorum. guzel ve genis bir arsiv yapmak uzere giristigim bu is, bir sure sonra elinde makina ufak tefek sokak aralarına, binaların olmadık yerlerini arastirmaya kadar varan şizofrenik davranışlara donuyor ama benim de şehirden anladığım biraz da bu. galeri dışı unknown sanat işte...

SANYO DIGITAL CAMERA            
SANYO DIGITAL CAMERA
etrafınızda bulunan, gözünüze ilişen ve hatta kendi eserlerinizi paylaşmanız umuduyla: www.streetartfalan.blogspot.com

SANYO DIGITAL CAMERA            
..

1 yorum:

Hich dedi ki...

brukseldeymişsin! kibirli sanat şehri, bir de atomdan o acayip bina kaldı aklımda belçikadan... tez yazıyormuşsun!... doktora yalnızlığını çeken bilir demişler ekinciğim:) ben askerliğimi yapıp döndüm, darısı başına... umarım yeni bir ekin keşfetmeden dönmezsin... cheers...