21 Ocak 2009 Çarşamba

dinazor ta..agı in da street!

günce..ekinklch.blogspot.com ekin'in guncesi demek di mi? gun byunca bazı bloglara baktım; ogretim uyesi olan, efendim saygın iş sahibi olan insanların bloglarına baktım.. o kadar içten, o kadar kendilerinden yazmıslar ki kıskanmadım değil. bana gore, acınası da degil.. hissettigi seyleri yazmıs birader. hangi kelimelerle hissediorsa, içinden hangi cümleleri kuruyorsa yazmıs..

SANYO DIGITAL CAMERA            
....(içimden geçen cümleleri scan ettim, yazdm... sona düsündm.. ve sildm :) gereksiz geldi.. ama yazmak 2-3 saatliğine de olsa paylaşmak iyi geldi.. hani gunluğune yazarsın da rahatlarsın ya, ya da non-stop soylenirsin de rahatlarsın ya, bu da öle bişi herhalde.. yazdklarımı sildim ama ilgili bağlantım aşağıda..)

http://es.youtube.com/watch?v=58YmeVz1MwA

>>(bu arada ben ordaydım, yanımda "yaaa kim bu rasit yaaa??" diyen zeyneple beraber...)

ps: tik, hocamdan aldığım bilgilere göre olumlu geçmiş.. çalışmaya devam

Hiç yorum yok: