15 Ocak 2009 Perşembe

hola chika!

eveet... sabahtanberi uzerine oturdugum po..mla agrıyan butun vucudumun sinyallerini dikate almayaraktan, sürekli yazma durumundayım. unutmusum nası resmi ve akademik dille yazılır.. kelimeler aklıma gelmeeez, gelse de begenmem.. sıkıcı ama nası feci sıkıcı.. aslnda araştırma kısmı degil sıkıcı olan, sadece yazma, toparlama belli bi düzende yazmak sıkıcı olanı.. keske bir fişim pirizim olsaydıda, usbyle bilgisayara baglanabilseydim. sone "open file" diyip, hooop copy-paste, hatta cut-paste bilgisayara atsaydım kafamdakileri. sona gelsin control p'ler!!!

fena gitmiyor ama.. yani hocalarımı bilmem ama ben yazdıklarımdan memnununm. mutlaka ki göremediğim eksiklikler vardır. zaten o yuzden hala asistanım :)

okuldan problem yaşıyorum. ama sanırım bu normal aramızda iletişim yoksunluğu var, yoldan dolayı. sanıyorum gelince hersey yerine oturur.. nasılsa dersimi çalışıyorum di mi? bu şey gibi oldu, mahkemeye çıkıyorsun ama nasılsa masumum diyorsun, suçlu bulunmam imkansız. ama bir de bakıyorsun ki masum oldugunu bir tek sen biliyorsun.. komik. neyse, herseyin yoluna girecegine eminim. SANYO DIGITAL CAMERA
hava güzel bu aralar, yani çaı katından kafamı uzatınca güzel gelio :) tamam tamam kendimi acındırmayacagım.. hele su tez raporunu toparlayayim, dışarı çıkarım nasılsa.

o kadar tez guncesi die etiket açtık di mi? nasılsa dolduracağımı biliyordum :)

3 yorum:

Neslihan dedi ki...

Hola, chata, ¿cómo estás? ¿Te sorprende que te escriba? Tanto tiempo es normal. Pues es que estaba aquí solo, me había puesto a recordar,
me entró la melancolía y te tenía que hablar. :P

subat sonu gibi gelme ihtimalim yuksek senin orda olma ihtimalin nedir??

Unknown dedi ki...

burdaym cicim!! burdaym.. ve de cok sevinirim.. senelerdir sennle gorusmedik yaw! feci heyecan verici :)
>> bu arada yazmıssın el espanyolca da????

Neslihan dedi ki...

sanirim yaklasik 10 sene kadar uzun bi zaman..evet ya bende heyecan yaptim..ehh brussels guzeli gezdirisin beni artik. Subat 27 sinde orda olucam eger bi aksilik olmazsa :)) istedigin bisey var mi ispanyadan boga disinda? :P
sen Hola chika diince bende de depresti birden napiimm..slinda cok eski bir sarki sozu. 20 de abril de 70 diye basliyo eglenceli bisey iste durumada uydu..