13 Ocak 2009 Salı

brukseldeyim..

bu başlıgı atıyorum cunku, bazı yanlıs anlamaları duzeltmek durumundayım. brukseldeyim, ve ankarada oldugum sure icinde blog girisi yapmayı dusundugum konuları burdan yazıyorum. beni nie aramadn, aa ankaradamısın gibi msn mesajları geliyor.. kısa bir sure ankaradaydım, takdir edersiniz ki cok vaktim olmadıgından ve baska burda yazmak istemedigim sebeplerden herkezi arayamadım... (kızmayın)

SANYO DIGITAL CAMERA
o kadar brukseldeyim ki, mektup yazım olaylarını bitirip bugun postane yolunu tutacağım :) bu arada belirtmem lazım, chimay (şimaa die okunuyor) favori biram, ama ardından gelen kahve ile :)

> noracm, mektubunu aldm, cvp bile yolladm.. hemen sennkine cvp verdim, dun yolladım sekerim, hic meraklanma. ve burdan sana bir kere daha tesekkur etmek istiyorum. gelirgelmez gordum mektubunu, hem cok sevndim, hem de acaip duygulandm.. zaten bilenler biliyor, bu aralar sevgi kelebeklerinin dolastıgı midemde, bir cırpınıs daha yarattın. üfff beaaaa amma edebiyat yapmaya çalışıp da beceremeyen bir tip oldum yaw... devamını bekliyorum haaaaa!!!

SANYO DIGITAL CAMERA            
> kendi kendime plan yaptım, once mektuplarını yaz sona da teze devam et diye.. tahmin edersiniz ki, hala mektup yazmaya cabalıyorum.. tezi ertelemek ugruna :P ama bugun insallah çalışıcam.

.

2 yorum:

nora dedi ki...

AAAAAAAAAA yaşasın yaşasınn :D

Mektubumu aldığını ispatlamak için fotosunu bilem koymuş cnm arkadaşım :D

Ayyyy sabırsızlık oldum cvp attım diince :D İnşallah yamsuk mahallemin yamsuk postacısı kapıyı en az 2 kere çalar da, Brüksellerden gelen mektubum kaybolmaz :P

Bisoux !!!!!!!!

Neslihan dedi ki...

chimay bende denedim guzel ama arkasindan bana kimse kahve getirmiyo nolcak simdi?