17 Ocak 2009 Cumartesi

art nouveau in brussels..

kendi kendime kesfettigim bir bina. elimdeki kitapta da yok.. dolayısıyla kendimi kaşif gibi hissediyorum!!! sanırsın yeni dunyayı kesfettim..

ole elimde makine, o eller de buz tutmus, dolanıyordum.. streetartfalan için malzeme topluyordum. tam tren tünelinden cıktım, allak bullak olmus gozlerim, orda burda ufak sticker aramaktan, ahanda köseden gozuktu.. kafamı bi kaldırdım, muhtesem art nouveau desenleri ve karşımda.. tamam resimleri gorunce amma da abarttın diceksiniz, ama g.tümün tavana vurus halidir bu!

SANYO DIGITAL CAMERA

SANYO DIGITAL CAMERA

> resmler pek bi soluk.. oynamadan koydum.. balkon demirlerinin islemeleri falan.. neyse... ole iste..

1 yorum:

Adsız dedi ki...

art nouveau hakkında bende bazı araştırmalar yapmıştım, sanatta bu biçimi çok seviyorum, ülkemizde bir art nouveau bakanlığı falan olmalı diyorum.