16 Nisan 2013 Salı

kat.3.floor






gün geçmiyorki koştur koştur jurilenmeceliyim. işler teker teker bittikçe, ufak ufak katların ağrısı da kalkıyor tabi :) madem foto çkiyoruz, niçin? paylaşalım die herhalde.. facebook diyetine gelince, okul, iletişim, sergi şu bu derken, bazen giriyorum mecburen; ordan bilgi soran, paylaşan çok oluyor ve de iletişimde kalmak adına.. ama bayağı iyiyim yine, bangır bangır paylaşımlarım azaldı en azından :)



bu da ikinci kedi gelince çıkan pozlardan :) daha ok var da baymayayim...
aaaaaa bu hafta sonu doğum günü partim var nihayetiylen!!! çok iş var, hazırlık şu bu var yapılacak :) amaaaaan neyse, yaparız bi şekil, sonuç olarak parkta olalaım, şoparalım, saçmalayalım, keyif olsun di mi amaç? heeee?? eeee? daha nooolsun :)


efenim, çalışıyoruz elbet; de ; kokoreç ve birayla, mercan da olmak başka bişii tabi :) illa gidicem yani, her istanbula gidişimde :) evet bu anlamda eski kafalıyım, ve de seviyorum yani :) oooooh, pişman değilim :)

yemek demişken, yılbaşından beri kola ve türevlerini içmeyi bırakmıştım; iyi gidiyor hatta, dolapta fi tarihinde bi şekil eve gelen bir litrelik kola var, ve canım bile çekmiyor yani, bayaaa :) şimdi yeni azaltımım şu: paket içinde bulunan, satılan bisküvi ve cips türevlerini yemeyi bırakıcam.. "ee ekin noluyo ya, kokorec mokoreç, bira götürülüyor bi yandan ama olmuyo11" denebilir bu azaltımlar karşısında, ancak yavaş yavaş, yavaş yavaş ve yavaş yavaş :)

bu aralar pek bi kişisel yazdım, giriştim bloga.. hallederiz, orta noktayı bulup, accık akademik, accık sergi mergi, etkinlik de yazarız icabında :)


Hiç yorum yok: