25 Nisan 2013 Perşembe

çalıştaydan günceleme 1.1

24 nisan itibariyle başlayan hacettepe grafik çalıştayında, yürüttüğüm d-olduruş başlıklı workshop'a başladık... gayet keyifli geçtiğini düşünüyorum bizim atölyenin, ama esas bugün başlıyacağız projeye; aslında keske 2-3 hatta 4 günümüz olsa daha iyi olurdu :) ama bakıcagız artık. bu kısıtlı zamanda neler çıkarabileceğimize bakıcaz :)

d-olduruş workshopu ile ilgili haftasonuna kadar daha rahat yazabileceğim datalar olur elimde.. bunun dışında, çalıştay genelinde en dikkat çeken, atölye hocaları; ugur erbaş cem gül vede isimlerini bilemediğim yabancı hocalar, önümüzdeki üç günde tanışırız diye tahmin ediyorum :) ugur ve cem ile konuşma fırsatı buldum ve atölyeleri proje olarak da keyifli geldi bana; keske zamanım olsa da izleyebilsem, proje çıkartırım belki :) neyse, şimdilik keyifli ama esas cuma günü sergileme kısmının biraz zorlu olacağını tahmin ediyorum, bakalım.. yarın falan devam ederim..

fotograflardan bitanesi açılış konuşmasından, diğeri ise sunumuma başlamadan önce seza ile dedikodu seansından :) suratlara bakarsanız, gayet ciddiyim :) dedikodu yabana gelmez, değerli bir kavram ve vazgeçilmez bir bilgilendirme platformudur! :) olacak o kadar ya, ne zamandır hacettepeye gitmiyorum; bazı eski yüzleri görmek keyifliydi :)



Hiç yorum yok: