11 Nisan 2013 Perşembe

istanbulluluk halinden geçmeceli


istanbulluluk halinin sonlarına doğru gelmekteyim... doy(a)madan dönme yine :) bir ankaralı hiç bir zaman istanbula doyamaz herhalde, hı? dönmek de ayrı güzel ama, olsun istanbul da güzel :) bide böle denizi görürkene, kuyruğu olmayan kedinin biri gelip, önünde şımarık pozlara girerse, daha da mest olursun, hiç bir yerlere gitmek istemezsin!!! :)

mimar sinanın deniz bahçesi burası.. milyon adet kediden biri...

yarın 1.30 da sunumum var.. hazır gibiyim mi sanki? bi kere daha üstünden geçicem yatmadan, bi de sabah tekrarladım mı, tamamdır gibi :)

sunum dediğin ilk gün olacak da bitecek hemencecik, sona rahat rahat dinle diğerlerini, aralarda kahveni iç falan bişiler..

ilginç sunumlar vardı bugün, dönünce yazmayı planladığım.. pek değerli notlarımı paylaşmak niyetindeyim hani :) ilgililere...

bu arada fotoğrafı, mylo'ya bir haftadır bakan, arada gidip oynayan, mamasını kontrol edip daha olmadı mama getiren tuba ve yeşime atfetmek isterim... tabi, yaani, bu blogu çok da takip etmezler aslında ama :) olsun ben yazayim, günün birinde görürler de aaaaa derler :)

ok ben bi sigaraya çıkıyorum; dilanlarda kalıyorum galata'da, evde sigara içilmiyor, iki bebeğimiz var :) lena, benim favorim valla; teyze meyse neyse neyim, taraf tutabilirim die düşünüyorum:

Hiç yorum yok: