19 Aralık 2011 Pazartesi

nostaljik beytepe otobüs fotoğrafı :)

yaaa bunu paylaşmadan edemiyeceğim;























acaip bi foto olmuş :) senesi nedir bilemedim tabi; öndeki genç biraz bi doksanlar gibi bağırıyor ama yine de belli olmaz (ama karizma tam yaani, bi FBI ajanı bakışı var abide).. bi de, otobüsten sarkanlar arasındaki koyu tenli arkadaşlarımız da, olayı hindistanvari bir görünüme sürmüş :) ben önce zannettim, bayaa klasik hindistan-otobüs-kaosu fotoğraı, sona HACETTEPE-230-BEYTEPE'yi görünce koptum tabi :)

bu sayfadan aldım: http://rnzbrk.tumblr.com/

3 yorum:

♥ Ç!lekl! ♥ dedi ki...

komikmis gercekten,daha komigi hala kullanimda ank.'da bu otobusler....

Hich dedi ki...

oluummm. çok iyiymişş! bence de doksanlar başı gibi!

denizero dedi ki...

__haha süper....abimlerin okuduğu yıllar olabilir :)__