30 Aralık 2011 Cuma

mutlu yıllar o zaman mı? bir gevelenmece yazısı


















> okuyorum ya bu ara; foucault'un cinselliğin tarihine başladım! kalıncana kitaplardan tabe.. de,
bu beden meselesi ( kalma ideolojilerin okunması bir yana..) bir hayli zamanımı almaya başladı.. 10 ocakta bir sunum yapacagm, görsel kültür dersi için; o zaman daha kapsamlı yazabilirim, en azından düşüncelerimi toparlayp düzenlemeli sunabilirim burdan :)
> bunun dışında, bu sene pek bi havaya giremedim, kıırmislar, ışıklar, yıldızlar kırmızı pötü kareli desenler falan.. olmadı :) nedeni üzerine düşünmeyi tercih ediyorum sanırım; yaşlanma olayları mı? yani, yaşlanma derken "ooolum 32 senedir-ortalama 15'i bilinçli- kutluyorum, coşuyorum, kopuyorum.. bi nane olmuyo" mu diyorum acaba içten içten.. belki de cumartesi olması itibariyle bir sevinç kaynaması yaşayamıyorum. buzellerim bilir, ben pek bi heves patlaması yaşıyarak işlerim böle günleri.. de, bu sene olmadı :) ama yanlış anlaşılmasın, mutsuz değilim;

>>> aaaaa ne yazıyorum yaaaa, silcem şimdi öööle geveleniyorum bayaaa :)


>>> kısaaaaaaaca; herkeze mutlu mutlu yıllardan diliorum.. 
güzel insan olunuz, güzel insanlarla, güzel şeyler yaşayınız.. 
ekn.

>ps:  mylo sabah dışarı çıktı vede ben pencereyi açmayı unuttum, şu an sürekli miyavlamak kaydıyla pencere pervazında donuyo olabilir:) eve gitmeliyim.. ya da nesrin teyzelere (tubanın teyzesi, karımtrak apartmanda oturuyor) anahtar vermeliyim diye bir süredir düşünüyorum...

Hiç yorum yok: