19 Aralık 2011 Pazartesi

iki gündür evde makale yazıyorum yau
































yessss, bitirdim makaleyi :) yarın da upload etmece. WCES Barcelona'daki WCES eğitim konferansına gidiyoruuuuuum! özetim kabul olmuştur ancak full-paper bitmemişti. neyeki bitirdim bugün; yarın da son gün zaten :) ucu ucuna yine :) neyse bitti ya, umarım bi problem çıkmaz..

planım, konferansa katılıp sonraki bir hafta da, ayçanın yanına sevillaya gitmek!! hazır kuzen oralardayken bi görmek harika olurdu :) aslında neslie'yi de bi görsem cordoba'da, bebeği de görürdüm, ne güzel olurdu :) yine söylüyorum umarım problem çıkmaz.. hemen bi nazarlıksı bişi bulmalıyım :)

efenim, iki gündür evdeyim ya, sıkıntıdan (boşdurma sıkıntısı değil elbet, iş çokluğu sıkıntısı) yemediğim şey kalmadı; en son sehpadaki negro kırıntılarına parmak basıp ağzıma yuvarlamaya çalışırken akan salyalarımla yakaladım kendimi desem! :) bi de mylo var tabi, iki gündür bayaa can ciğer olduk; sanıyorum yavaş yavaş kedi dilini sökmeye başlıyorum. yani, bu miyavlamalar arasında vurgu ve sündürme farklılıklarını algılayabiliyorum gibime geliyor..... ya da iice kafayı yedim ben :)

2 yorum:

Neslie dedi ki...

Aaa evett gel yahu cikmasin problem falan!! Sen sevillaya gelir cordobaya gelemezsen biz sevillaya geliriz!! Gelirsen ne zamana gelicem haber eyle :) hihihi ay sevindirik oldum

Neslie dedi ki...

Aaa evett gel yahu cikmasin problem falan!! Sen sevillaya gelir cordobaya gelemezsen biz sevillaya geliriz!! Gelirsen ne zamana gelicem haber eyle :) hihihi ay sevindirik oldum