13 Aralık 2011 Salı

uçan süpürgelilerden sonra bir salı beytepe'sinden

zor bela evden çıktım; artık beytepe otobüslerine binebilmek için 1,1 km yol yürüyorum. (otobüsler evimin ordan geçmesine rağmen durak olmadığı için durmuyor ?!!?) çok bi yol değil elbette ama, o yolu yürürken önümden geçen otobüslere hırslanarak bakıyorum elbette :) neyse, daha yeni başladım bu rutinlere, elbette hırsım sinirim geçer :)

hatta bugün anıtkabirin kenaarından yürürken, şööle bakınıyordum manzarasal güdülerle.. bi baktım havada fazla şekilli bulutsal çizgiler var :) biraz daha bakınca, bir uçak'ın paralel şekilde çizgileri yapmaya devam edişini gördüm :) hemen tabi araştırmacı-bloggercı kişilik olarak foto çektim ve de bütüüüüün sosyal medya ortamlarımda paylaştım :) sabah sabah keyif yaptı bende; üstüne otobüs duağına ayak basyıgım anda gelen booooooomboş otobüs de cuk oturdu; şöyle söyleyebilirim, otobüsün tek yolcusu bendim :) hatta beytepeye geldiğimizde otobüsde 3 kişiydik :) fena başlamadı gün, bir salı günü beytepesi hafif güneşli, hafif sakin, hafif teorik geçicek gibi..































(öğleden sonra keyif verici madde özelliğinde görsel kültür ve ideoloji dersi var; bu hafta Althusser 'ideoloji ve DİA'ları konuşucaz..)

1 yorum:

Elma Lekesi dedi ki...

yetişkin içerik uyarısını neden koydun bloga ekinklch ? Her seferinde "anlıyorum ve devam etmek istiyorum"a tıklamak zor değil ama ne gerek var?