24 Şubat 2009 Salı

multi fonksiyonlu toshiba(m) ve donmaca

(+) evlerde, kendiliğinden ısıtmalı duvarlar olsun.. yani aslında şöle anlatayim; evin duvarları komple içten ısıtmalı olsun. evin icindeki kişilerin vücut ısılarına otomatik ayarlı bu duvarlar, ısısın, soğusun falan.. teferruatla uğraşmayayim ben :D (hem bölelikle, sokaklar da ısınır?)----

dondukdonduk
dipnot: do-nu-yo-rum! valla toshibamın ısısıylan ısınıorum:D feci komik durumlar bunlar! o sinir bozukluğu sınırını geçtim, valla soğukla terbiye edilmesin kimse, şimdi gülüorum :D vücudumun soğuğa karşı bağışıklık kazanma mücadlesini başarıyla devam ettiriyorum. duyuyorum, hasta falan olduk, amaan feci bi grip var falan, daha bana gelmedi.. umarım da gelmez, kaldıramayabilirim :D

hayır bi de, dışarısı daha bi sıcak gelio artık :D yağmur kar vız gelir ulen bana!!! :D

1 yorum:

lepanto dedi ki...

kısss pek bi şirin çıkmışsın;)
Belçika gülü:D