23 Şubat 2009 Pazartesi

evet ne var?

 image deniz özbey akyüz'e tesekkurler..

Vega - Evet Ne Var
raks ederken balkonumda
yine uçmak var aklimda
gülüyorum arkamda kaldi yaptiklarim
bir yudum çay bir yudum sen
bir yudumken manzara
malesef hakkimda bütün korktuklarım
tenin tenimi çeker askim
çivin çivimi söker tatlim
ne var evet ne var
durdugum yeter korktugum yeter
ben herzaman böyle
ben böyle vesaire
ben herzaman seni çok istiyordum
sen herzaman söyle
sen söyle vesaire
sen herzaman beni bekliyordun
evet ne var maskelerin arkasinda yakalandim
evet ne var hem oyundum hem oyunumu bozandim
evet ne var kostum yoruldum oyalandim
evet ne var yüzlerce kez sevildim aldatildim
ben herzaman böyle
ben böyle vesaire
ben herzaman seni çok istiyordum
sen herzaman söyle
sen söyle vesaire
sen herzaman beni bekliyordun
raks ederken balkonumda
yine uçmak var aklimda
gülüyorum arkamda kaldi yaptiklarim
tenin tenimi çeker askim
çivin çivimi söker tatlim
ne var
ben herzaman böyle
ben böyle vesaire
ben herzaman seni çok istiyordum
sen herzaman söyle
sen söyle vesaire
sen herzaman beni bekliyordun

ps: burda, durup bütün vega sözlerini yazmıcam.. ilgilenen baksın..bilenler zaten bilior.. vega'yı şu an dinlememe ma'al verdiği için sayın iklim kılıç'a da teşekkürler.. ufff teşekküre başlarsak, bitmicek bu blog girişi..öpüldünüz..

Hiç yorum yok: