24 Şubat 2009 Salı

dilek ağacı fentezisi

Resim 086

iyice kafayı yiyerekten, yeni bir habite yarattım kendime.. hep pek sevmişimdir dilek ağacına kurdelamsıları bağlama aktivitesini.. niyeyse pek bi öznirim falan.. şimdi, kendi bileğime dilek kurdelası bağlama adeti geliştirdim. ama kuralları var tabi; öle haldır huldur her aklıma gelene dilek tutmayacağım. misal, "ay evim olsun" "ay du du, iyi bi arabam da olsun, sonaaaaa bi de şöle davullu zurnalııııııı, sooona bi de şu tez bitse fena olmaz.." falan derken bilek milek kalmaz bende:)

Resim 074

dolayısıylaaaan, belli bir kurala bağladım: bi tane ana-uzun vadeli dilekin yanında maximum 2 göççük dilek kurdelası bağlama hakkım var. dolayısıylan, küçükler yaptıkça ya da oldukça kurdelayı çözüp yeni birini bağlayabileceğim.. hem böylelikle motive falan da olurum "ahanda bak bunu da yaptııım, ohooooo ben bi numarayım haaa!!" die havaya bilem girebilirim. lazım böle ufak hedefli ufak başarmalar.. misal, kolumdaki ana kurdelayı söyleyemicem ama ufak olan, bej olan ankara hayvanlar parkına gitme başlığını taşıyor.. haydi bakalım dedim, döner dönmez ilk işim olucak ki, hemen yeni kurdelamı bağlayabileyim :P böle salak biriyim işte, kendi kendime motivasyon oyunları düzenliorum:D

Resim 104 
bu arada, boynumdaki kolye de enerji taşlı falan, şimdi adını hatırlamıyorum ama bir adı var, positiv enerji depoluyomuş, kalbime yakınmış falan fişman.. gördüğünüz üzre bütün motivasyon işlemlerini azar azar deniyorum..herşey güzel olacak..(kahkülümdeki eğrilik için kimse yorum yapmasın, biraz uzasın düzeltçem bre:D)

..

1 yorum:

miracsaral dedi ki...

Ben de o pozitif enerji kolyesi var. Hmm, olgunların arka tarafında tekerlekli sandalyeli adamın tekinden almıştım...