15 Aralık 2008 Pazartesi

onestepbeyond be güzelim!

:) bu aksam, MADNESS konserine gidiyorum! rum! rum!

trenisation2
ordan burdan brosur topluyorum yine, bi baktm madness concert falan yazıyor ..zannettim ki, hani biz de hep oluyor ya "depche mode gecsiiii" onun gibi bişi.. ama az buçuk franszcamla, anladm ki harbiden madness.. hatta bir kaç kişiye söledim, alla alla onlar hala madness mı die sordular. o diil de, madness diyince aklıma hep goky ve dost gelir. neden bilmem... isterdim ama konser sırasında canlı telefon baglantısı yapayim da dinleteyim, hani yaparlar ya :)

öle iste..foto cekebilirsem paylasirim..bu arada site enteresan olmuş, aman diyim hakkaten kediye tıklamayın!

http://www.m-madness.co.uk/

ayyy, bi ton yazdm...site değişmiş..ulan ne hız beee, daha 2 gun once bakmıstım.. neysem...

2 yorum:

lepanto dedi ki...

konserle ilgili yazını ve tabi ki fotoları da görsek artık diyorum;)

Adsız dedi ki...

ekincim konuyla ilgili degil ama mailine bir bakarbilirsen sevinirim:)