18 Aralık 2008 Perşembe

hangji yildayızsss?

:D

The_Concert_by_graymatterphoto photo by graymatterphoto...

hayr, foto falan yok. cunkuuu butun salaklıgımla, tramdan sona 54 numaralı otobusu beklerken " aaaaaaa ee ben foto şeysinin kartını toshibamdan almadım ki mi?" eh arasıra da olsa oluyo böle aklı bi karış havadalıklar.. neyse zaten, foto falan cekicek halim de pek kalmamıstı :P

cok feci superdi yaaa!!! feci ama!! sonlarına dogru hangi yıl?hangi gezegen? ben kimim? gibi soruları kendi kendime sormaya baslamıs olsam da, anlamlı, manalı, faydalı, "oh'beaa!li" bi eventdi..

yalnız, bizdeki o sıkış pıkış, aman erken gideyim, sahne önü, ezilsem mi? falan cumleleri yok, efendi gibi kocaaaaaa salon doldu.. sona tıpış tıpış otobüs-tram eve gelindi.

yalnız bir not daha, belçika biralarının alkol oranları ciddi boyutta yüksek. ben, şahsen, kendim, bilareee yükseklerde gezinip aşağılara inmekte zorlandım :D

..

2 yorum:

lepanto dedi ki...

"Toshibam" haaa..
Reklamını yesinler kız :P

Unknown dedi ki...

eeeee toshiba ama.. :P