6 Ağustos 2008 Çarşamba

yatak carsafi degistirme hususunda...

yatak carsafi degistirme hususu, vardır boyle birsey..
yaklasik 25 yil anne evinde yasadiktan sonra, eve cikinca, yatagimin kendiliginden deri degistirir gibi carsaf degistirdigini sandigimi farkettim...meger 'anne' türlü arbedelerle degistirirmis o carsaflari da farketmezmisim... temiz-temiz mis kokulu yeni carsafta uyumak da ayri bir keyif...
kendi evimdeyken, yüzlestim bu manasız sekilden sekile girilmeceyle ancak ve ancak tamamlanan faaliyete.. hayir bi de kıs zamanı, daha da kabustur carsaf-nevresim degistirmek. kocaman yorgani uclarindan tutup carsafınicinden yakaladiginiz köselerle tutarsiniz, sonra baslasin debelenme, ecis bücüs, kollariniza agri girene kadar cabalarsiniz. aman birakmamak lazim köseleri, son kacar, nevresimin icinde bulursunuz kendinizi... makbulu, dinimizce caiz olani, ikinci bir kisiyi yardim etmesi icin kandirmaktir. hazirliksiz, emrivaki yakalayacaksiniz ikinci kisiyi, 'haydi bakalım!' diyerekten faaaliyetin icine surukluyeceksiniz....
simdi, anne karnina dönüs cercevesinde, anne'nin akcayda bulunmasi nedeniyle, yine kendi carsaflarimi degistirme hususunda bulundum biraz önce...sıkıcı bir is....yok mu bunun otomatik degiseni? bi de kenrları lastikli olan carsaflar var, ii gusel de, bi köseyi geciriosun, sonra digerini yakalayıp gecirmeye calısıosun derken diger köse pıth die fırlıyor, aman onu tutim derken, sırtınızdan sıcak baskınlıgı terlemelerle iciniz bayılıyor....uffff....cok sıkıcı...
benm gibi dusunenler yazmıs :)

http://sozluk.sourtimes.org/show.asp?t=carsaf+nevresim+yastik+kilifi+degistirmek

Hiç yorum yok: