13 Şubat 2014 Perşembe

revolution will not be televised! or will it?

.
http://distilleryimage4.ak.instagram.com/bd41f622942d11e3b4cd1234e8e56688_8.jpg
.
.yeni sticker'ımız :) çoğaltıldı, dağıtıma hazır. hadi bilmeyenlere bilgiler akıtalım?

revolution will not be televised cümlesi orda burda kurulan, yeni bir cümle değil. Gil Scot Heron tarafından, 1970 tarihli albümde kayıt edilmiş, bir şiir altı bongo müzik parçası. bayağı da uzun bir şiir, aşağıda youtube linki var. tabiki aslen 1960 Black Power hareketinde ortaya çıkan bu sloganı, günümüze uyarlayarak duvar yazısı olarak gezi eylemlerinde gördük.



şiirin hepsi için de:

http://www.gilscottheron.com/lyrevol.html

aşağıdaki görüntüden üretilen sticker'ı basıma hazır isterseniz maillerim, bana ulaşın :)



............................................................................

haziran ayından beri düşünüyorum cümleyi.. doğrudur, herhangi bir kıllanma durumunda hemen tweeter'a bakıyorum, neler oluyo? bişey mi var? diye.. bir yandan da düşünüyorum, bir ikinci yaptığım şey ise Halk Tv'ye bakmak oluyor. (digiturk 53) "birşeyler oluyosa, olsa olsa halk tv veriyordur diyerekten..

evet bi haber alma özgürlüğü kısıtlayıcısı adaptörüyle yaşamak durumunda bırakılıyoruz. kendi adıma, bana diretilen isteğim dışında müdaheleye uğramam beni çileden çıkarıyor, zaten sorun da bu değil mi?

bir yandan, şu muhabbet de aklıma geliyor:
- abi savaş varmış?
- aa nerden biliosun? 
- evet abi, televizyonda gördüm valla!

çok da fazla başlığı kurcalayan bi metin olmadı aslında, değinmeli bir kafa esmesi oldu :) neyse, daha çok var yazacak..

Hiç yorum yok: