29 Kasım 2013 Cuma

buzellerli un-rutinlenme postu

buzeller geldi dedim ya, birlikteyiz artık :) değişikli, acaip bişiler :)
geçen bi kanka, buzellerin işe gitmesini bekleyip, hemen heyecanlı gözlerle sordu:

- eee, nası gidiyo? rutininiz nasıl ldu? neler yapıyosunuz?
- eaeeeaaaeee valla, rutin derken? buzeller geldi, bi hafta içinde atinaya gittim.. sona döndüm.. ee sonra da muhteşem ayak kombinasyonlu düşüşümü gerçekleştirdim :) bi rutine sahip olamadık daha :)

derken düşünüyorum.. bizim hiç öle ııııııııııııııı rutinimiz olmayacak gibi :) olmasın ki zaten? :) düşünsene ekin, ne kadar eğleneceksiniz beraber :) benim için bayagı ilkler zaten;

> sabah gözünü açıp bi bakıyosun a-aaa sevgilim yanımda :)
> evin içinde aşkııııım diye bağrıyorsun, içerden bi yerden bikbik diye bi ses geliyo :)
> aklıma gelince gidip mylo'nun mamasına bakıyorum; a-aaa dolu :)



> muhteşem ayak kombinasyonlu kazamın ardından, zor bela ayağa kalkıyorum buzellere tutunarak. tam dengemi bulucam, işaret parmağıyla omuzumu hafifçe ittiriyor: hooop geri yatağa düş! :)

ekin: a-a ama düştüm?
buzeller: (cıvıldayan gözler ve muzır bir bakışla) evet!
ekin: ahahahhaaaa hahaha haaaaa :)

> bu arada, beni o kadar güzel tanıyorki, sürekli bişi istiyomusun sorularının yanısıra, bu ayak şeysi olayını bi tii'ye almaca; bi böle bişi yok bişi yok tavırları.. benim olayı drama-ağlama-de-söylenme üçlemesine çekmemi de engelliyor :)

şimdilik kızlıerkekli aktarabileceklerim bu kadar, gerisi bana kalsın?

1 yorum:

Neslihan Taskin dedi ki...

ne rutini ya yok oyle bisii! :)