4 Kasım 2013 Pazartesi

buzeller.li nordik.len.me

http://iphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-frc/1168914_170925666438038_1940429633_n.jpg

yine uzun oldu yazmayalı.. yoğunluk, ara tatil günleri ergenliği derken, bi baktım o-hoooo bayaaa olmuş yine :) başlıca haberlere gelirseeek:

> buzeller bana taşındı!! :) en heyecan verici, en değişik hisli gündemim böyle :) şimdilik geçiş aşaması gibi, gibi, gibi, bi byle değişik.. hayatımda hiç bir zaman yaşamadığım bir duygu ve alışkanlık geliştirme süreci.. herşey yeni :) eve geliyorum, biri kapıyı açıyo :) sona çay demli oluyo.. en güzeli de ne biliyor musunuz; sabahları uyandığımda sevdiğimi görüyorum ve öpebiliyoruuuum! :)

http://distilleryimage2.ak.instagram.com/74e37e943a1611e3aea022000a9d0ee7_7.jpg

> hmmm, çarşamba yunanistana gidiyorum.. bir konferansta sunum yapacağım.. bitince anlatırım artık, ya da daha iyisi oradan yazarım :) sunumu daha bitirmedim, bu akşam hayırlısıylan artıkın...
> cumartesi, tubanın doğumgünü şeysine cumhuriyet meyhanesi gibi biyere gittik.. keyifli mekan, garsonlar muhteşem ilgili.. ve deee kızlar tuvaletinde yok yok! 4 renk ojeden tutun da orkidine kadar doldurmuşlar valla.. ben naaaptım, siyah ojeyi alıp sürdüm! :) yeri de, ramada otelin tunalı caddesi değil, sokak karşısı.. bi de buarada, üniversite kimliği götürürseniz, %10 indirim yapıyorlar, hatta odtülülere %15 dedi garson bey :) ücretleri de ortalama, ne ucuz ne pahalı.. gidiniz, deneyimleyiniz :)

http://distilleryimage1.ak.instagram.com/f10a3330426011e3afff22000aeb0fde_7.jpg

> bi deeee, geçen perşembe beady belle konseri vardı :) cermodern nordik caz festivali adı altında çağırmış, keyifliydi ama bana göre çooook kısa sürdü.. kadının sahnesi süper hocam! duygulumu duygulu, hisli mi hisli! organizasyon da fena değildi, tek sıkıntı alkol satışları nakit yapılabiliyordu.. yani, kredi kartı kullanımı yoktu :( ve bence çok büyük bir sıkıntı.. neyse umarım diğer etkinliklerde bu sorunu da çözerler..

şimdilik bu kadar, sonra konuşuruz:) ben şu sunumu bitireyim madem :)

Hiç yorum yok: