6 Ekim 2011 Perşembe

üstüstelerden

son bir haftada üstüste gelenlerden;
> acılı bademcik hastası olma durumları ve de 4-5 gün ayağa kalkamama
> ardından, pazartesi telefonumun düşüp, bir daha açılmamacasına, sallayınca içinden tıkırtılı bi seslerin gelmesi.. bugün sabah telefonu bırakayim dedim, buzellerin annesinden aldığım adrese gittim, meğersem turkcell'e bakmıyorlarmış; sonra aynı caddede turkcell aradım bulamadım falan, sıkıldım çıktım okula geldim..
> dün sabahta, hiç olmadık yerde ufak bi kaza yaptım:( heyecan yok, çooook ufak bi kaza. ama ilk kazam! hemde dikkatli olduğum için yaptığım kaza, DSİ'nin ordan sağa dönerken, soldan gelenlere kırmızı yanmasına rağmen, sola baktım reflex icabı, sona bi önüme döndüm ki öndeki araba durmuş!!! hayır zaten 5, bilemedin 6, hadi hiç bilemedin 7'yle gidiyodum ama yine de tosladım! :/ öndeki büyük, iyi bi araba (ne olduguna bakmadım, baksam bile anlayamayabilirdim :)) tabi çarptığım araba da hiiiç bişi yok, benim zavallı yeşil palio'm ise farı falan dağıttı bişi :) neyse böyle anlattığıma bakmayın, geröekten çok ciddi bişi yok ama olsun yine de insan bi geriliyor.. bide 10 yıldır falan ilk kazam :/

bu son bi haftada daha başka anlamlı listeleyebileceğim bişi olmadı ama yine de, geçen 2 ay süresince olmuş olan aksilik veya şanssızlıkları da ekleyince ÜSÜSTELERDEN başlığı atmak istedim.. hadi bakalım, umuyorum önümüzdeki hafta daha başarılı enerjiler bekliyorum, yıkılmadım ayaktayım :)

herkese enerjisi yüksek günlerden dilerim..
:)

1 yorum:

Kırmızı Şapka dedi ki...

Güzel arkadaşım, geçmiş olsun, dikkat et kendine... Sen kendini iyileştirebilen bir insansın, üfle de gitsin o olumsuz enerji!