2 Ekim 2011 Pazar

feci hasta olma durumları

yaaa evet, ciddiye almamıştım pek ama, perşembe günü top yaptım!! bayağıdır şu bademcik olayına girmemiştim.. şöle söyliyeyim, 2 gün acıdan ağladım! bugün pazar ve de umuyorum yarına geçmiş olucak..

doktora da gittim, gitmedim değil rapor falan, ancak kültür sonuçlarımı almaya gidemedim, çünkü temel yaşam fonksiyonlarımı yerine zorbela getirirken ayağa kalkmam, araba kullanmam mümkün olamadı:/ annemdeydim, saolsun nası baktı bana :) hatta haftasonu kapadokya'dan da vazgeçti, canım benm yaaaa :)

neyse şu an evdeyim, buzeller de hasta, o da benle :) kurulduk salona hasta hasta televizyon, bilgisayar durumlarındayız :)


















* bu arada janset ve kemal2n düğününe de gidemedik :( nası içim sıkıldı duruma anlatamam, kesin eşşekler gibi eğlenmişlerdir herkes...:/ bi de yeni bi elbise almıştım, onu da giyecek başka bir yer bulacağız artık :/

*tebrikler jansetçiiim ve de kemalciiiiiim !!! :)

Hiç yorum yok: