26 Ekim 2011 Çarşamba

çarşambadan sesleniyorum perşembeye

bu aralar pek bi yoğunluğum.. bir seneye yaklaşan kadro bekleme beklentimin yanısıra birde iletişim fakültesinden 'görsel kültür ve ideoloji' adında bir ders alıyorum.. alıyorum derken, resmi olarak üstüme alamıyorum, ama manyaklık kapasitem dolayısıyla hiiiç aksatmadan derse giriyorum, okumaları yapıyorum, bi de üzerine düşünüyorum :)

keyifli bir ders, dersin hocasının da katkısı var tabi :) buradan okursa teşekkür ederim beni derse kabul ettiği için. hatta telefondaki ilk görüşmemizde, dersinize katılabilirmiyim dediğimde, bana şöle dedi: "yalnız her hafta gelip, dersin gerekliliklerinden okumaları ve bir adet sunum yapmanız gerekecek" :) ben zaten o okumalar için çabalıyorum ya :)

ne çabalıyosun, ne gerek var, al kitabı oku diyebilirsiniz, ancak kapsamlı birinin size önerdiği ve/veya yönlendirdiği okuma listesi ayrı bir olay.. deniz-derya derler ya, öle bir ortamda uzun vadeye yatırılmış amaçlı okuma yönelimi beni ancak yola koyar zaten :) (dedi hoca:)

ponty, satre ve de lacan okuduk ve düşündük bu haftaya kadar.. düşüncelerimi, ve/veya öğrendiklerimi elbetteki yazacağım buradan (naaçizane deneyimlerimle) daha sonra tabii.. biraz otursun cümleler, bi ayna karşısında bakayim özneleşen bensiz suratıma sona bakacağız artk.. derim ve de bu yazının snu gelir :)

perşembe görüşürüz :)

1 yorum:

Elma Lekesi dedi ki...

Hımm çok ilgimi çekti bu ekinklch! Bekliyorum.