21 Ekim 2011 Cuma

kaleydeskopik bişi :)

sabah sabah eglendim vallahiii :)
iphone'm bozuldu bu arada, tamir icin genpa 967 tl istedi :/ ulan benm telefonum zaten fiyati su an o kadar :) yaptrmadm tabiii olarak; turkcell'e borcum bitsin (ki 6 ay falan var) sona bakiciiiz.. bu arada i-padle iice haşır neşir oluyorum tabi..
haaa telefon meselesini de şöle çözdük: önce buzellerin eski tanıdık telefonuyla idare edildi. sooona, su kampanyadan bi telefon edinildi: bazı turkcell bayiilerinde KAMUS(C)EL'lilere kampanya var; beleşe NOkia T-10 veriyorlar!! beleş tabiri biraz argo ve de kısaltma oldu tabi: bilmem kac ay kamuselli olmayı tahhhaaatüt (ya da her nasi yaziliyorsa) ediyorsunuz, 45 tl'lik kamuselde olmanz gerekiyor, ve de nokia T-10'unuz elinizde :) yaa hic yoktan bayaa iyidir diye kullaniyorum iste... ancak sevgili biricik i-phone'umu çokcana özlüyorum elbette: o eşsiz dokunmatikliği, efendime söliyim menu kolaylıgı falan filan.. daha cok yazarm :)

not: suanki telefonumun arkasında dana gibi turkcell yazıyooor!! :)

1 yorum:

Kırmızı Şapka dedi ki...

Telefonuna üzüldüm. Kaleydeskop şeyleri çok eğlenceli olmuş, favorim 1.si ve ille de 4.sü :))) kedili enfes..

öptüm