19 Mayıs 2008 Pazartesi

tes gibi

skldm.... tez izlemem var, rapor falan olayı ve ben cok skldm.... biticek bi sekilde ama... ben de madem bu uzun surece basladım, bari blokta sona bakp gulmek icin tes-guncesi etiketi yapmaya karar verdim. kimseye bi yararı yok, sadece oyalanma mazereti galiba :P
hani olur ya, teslim etmek zorunda oldugun bisey vardır ve hic ama hic bisi yapmak istemiyosundur. turlu oyalanmalarla, mazeretlerle vakit oldurmeye calısırsın, ama ise dokunmassın. ne bilim mesela kalıncana bir kitabı, (yanlıs anlasılmasın konuyla alakası olmayan bi romandan bahsediorum) sanki hemen bitirmesse seni asacaklarmıscasına iki gunde bitirirsin: "hayır! once bu romanı bitirmeliyim, yoksa asla ve asla ise baslayamam", ya da uykun gelir surekli, "uyumalıyım, yoksa nasıl dinc kafayla calısabilirim ki?evet evet kesinlikle uykumu alana kadar uyumalıyım once" gibi.....

Görünt024
hele birde simdi oldugu gibi, dısarıda super-über gunesli bir hava, 19 mayıs genclik nese icinde, ve sen evde..... "once bi blog'uma yazmalıyım, benim sorumluluklarım var!!" gibi.... gorusurus sona işşşallah gibi...

Hiç yorum yok: