16 Mayıs 2008 Cuma

koçfest-hacettepe

evet bugun koçfest var hacettepede... hayko cepkin ve sebnem ferah olayı. gecen haftaki universite senliklerine cok katılamadıgımız icin, bu haftaki atraksiyona gidiciiiz bubu ve bilimum circle ile...

kocfest 
acıkcası, evet sebnem ferah.. ama ben hayko cepkini de merak ediyorum. bana gore, adam 'şov' kelimesini ve şov'un ne manaya geldigini iyi özümsemiş. ilk olarak rock'n'coke sahnesinde izlemistim, muziginden cok sovuna hayran kalmıstım. seyirciyi costurma anlamında, ve waaaooow nası yani anlamında gayet iyiydi. ha, yok biriki mp3 indirdim falan ama album almadım acıkcası, fakat konseri varsa görmek istedim hep... acaip goruntusu makyajla birlesince birde o garip gurup hareketler falan, olur abicim. bana gore performans dedigin, bir sanatcıyı sanatcı yapma kriterlerinden biridir bu. sen cok iyi parca yap, super muzik super ses olsun, ama sahneye cıkıp öle dur??!? özlem tekin de mesela iyi performans yapar, tiyatro oynar sahnede, sebnemi izlemedim bilmiyorum. ama artk sahneden'haydi c'mon eller havaya' diyip, sona da 'yok seyirci cok kötüydü' demenin anlamı yok bence. seyirci seni eylendirmek, ortamı costurmak icin orda diil. mesela ne bilim sahnein kenarından işersin, ya da soyunup vucudunda yazan acaip kelimelerle sov yaparsın falan bunlar hos seyler :)

haykocepkinso_9_ ozlem_tekin_in_rnc_by_curan http://curan.deviantart.com/

neyse, konu su ki bu aksam acıkhava, hacettepe, alkolizm tuzakları ve shake it baby! durumları... gelecek olanlarla gorusurus...
bu arada kocfest hakknda bilgi:
www.kocfest.com.tr

Hiç yorum yok: