20 Ağustos 2014 Çarşamba

of gıcık oldum ya! sosyal medya yasağım var!

yaaa offfff, bi sürü çalışıyorum bu ara, ama bütün işler gelecek tarihli! o yüzden paylaşamıyorum :/ gıccık oldum yaaaaa! yazcam işte ucundan accık..

> meselalı; ekin koskos ve yonca ile bir proje üstünde çalışıyoruz, deniz ile fotoğraf çekimi falan, üstüne tasarımlar, patentler, webler... amaaaa, daha paylaşamıyük! güzel olucak! güzel :) çekimden bi foto.. daha o zamanlar hava soğuk, çok da değil de.. sonra çağatay ile de bi çekim daha yaptık.. felan falan..

Fotoğraf

> polonyalılarla iş-güç zor şekerim :) ama yapılıyor, hem de ekim'de, bekleyiniz :)
> avusturalya'lılarla işler pek kolay, ooooh hemencecik yapılıyor.. tarih belli bile değil zaten :)
> bir yandan da eylül 15, classes begin!
> üstüne sticker projeleri, efenim sergi şeysileri, performanstanlıklı hallenmeler.. bekle beni fall semester geliorum! :)

http://scontent-b.cdninstagram.com/hphotos-xfp1/t51.2885-15/10412899_627659300651281_1167818615_n.jpg

Hiç yorum yok: