19 Ağustos 2014 Salı

akçay 2014. 002 - friendlili


tuba, sedat, barlas ve ben.. akçay kara kuvvetleri kampı sahili.. vay be! ne yıllar geçirdik biz burda biliyonuz mu? :) kıytırıktan bile olsa, iki gün orda olmak iyi geldi valla.. sahilde mayışıp, jazz bar'da bira içmeler, akşamüstü voleybol oynayıp, sonrasında denize girip dubaya çıkmalar.. tansu abi'yle king oynayıp (yenilip), büfede tost yemeler... :) o diil de, bu aralar çok duygusalım herhal ama, Akçay'ın en büyük olayı, hala yakınımda bitişik yaşadığım arkadaşlarımı burada tanıdım ben :) yürü be! :)


aaa yeşim'i unutmadım tabiki de :)



barlas'ın bu pozunu koymak zorundaydım! kolunun altına aldığı çantasıyla akçay'ı, hatta kampı özetler vaziyette :) anahtar kelimeler şöyle: güneş, emekli, havlu, terlik, gülümsemek :) 


Hiç yorum yok: