11 Eylül 2012 Salı

gerçekten bi rüya olmalı ?!?!!

bu 2. haftasi olmak uzere, cagdaş marketler zincirinin yeni (mi desem bilemedim) kampanya (mı desem bilemedim) billboardları eskişehir yollarını tabiri caizse süslemekte.. ilgililer zaten gormustur görecegini ama yazmadan, kurcalamadan duramayacıgımı huzursuzca beyann etmek isterim :)

yıllardr, billboard mediumunun ise yaradigini akl eden bi suru marketin bi sürü ÇİRKİN billboard reklamlarini goruyoruz, gormek istemiyoruz ama görüyoruz, igreniyoruz, hedef kitlesine ulaştığına inanmak istiyoruz ve sonunda görmezden geliyoruz.. ok, ciddi bi problem yok.. bu çirkin market billboardlari arasnda "ben bi degisiklik yapiiim, bi slogan buliiim de marka/isim şeyidiim" niyetiylen cağdaş mark. billboarda çıkmış, yine tabiri caizse sezon başı itibariylen...

iyi de, bu nasil bi slogan? hangi hedef kitleye, hangi dolambaçyasyon yollardan ulaşmayı amaç edinmiş?? marketler zincirinin, konuyla ne gibi bi iliskisi var? bi de o gökyüzü, geleceğimize bakarız ne hiş insanlarız görselleri de ne? ve ,yine focuslanalım, o slogan da be? GERÇEK Bİ RÜYA.. ve dikkat edelim ki DİSNEY fontuyla yazilmış!!!

Disneyland sorunsalını bi yana brakıp daha da basit bakalım mı? gerçek olan ne? rüya olan ne? markete girdigimde hercekten rüya da gibimiyiz acaba? ki bu durumda, bayagı hayal dunyasnda alışveriş yapacağız vede gerçek gibi ama bu bir rüya, ama aslnda şaka yaptk biz size diye kasada kutlama var!!

bi kere rüya gibi bi market, bildigin beleş olur? haksz mıyım? ya da, hani zorluyayim biraz, cagdasta gerceküstü, ancak rüyalarınızda görebileceginiz ürünler satılıyomuş.......... alacagınız piskuvit heryerdekiyle aynı, tuvalet kagıdı da aynı ..

peki.. bu billboardlardan sonra ben de cagdastan alsveris yapicam, bi rüyadaymışm gibi....

..

ps: bence yine de Disney fontu cooook daha konusulasi ama biyumdan buyuk muhabbetlere bloggerlardan girmeyeyim :)

1 yorum:

Adsız dedi ki...

kendileri disneyland'a gönderiyorlarmış. kötü bir girişimde olsa, disney fontunun nedeni oymuş.