5 Eylül 2012 Çarşamba

binalan.lamada/kahvemak/newplace.newpeace


aaa bu da durdu durdu yazmaya başladı, vakti çok herhal falan denmesin.. iki gündür, ders hazırlığı kafa patlatmacası yapıyorum.. heyecan doruklarda olsa mı?

> bölümde şu ana kadar muhattap olabildiğim iki kedi var; ncak bir tanesi buraların ağası gibi duruyo :) hem cüssesiyle, hem de yarım bakan gözleri ve aldırışsız tavırlarıyla.. fotograftaki ada; kucağına alıyor ağamızı ancak kedinin gıkı çıkmıyo, yani saaatlerce durabilir o şekilde hiiiiç rahatsız bile olmuyo.. evde, mylo'nun yemediği mamaları getireyim diyorum ama o göbekle hiç de ihtiyacı yok gibi :)



> veda yemeğine katılan arkadaşlarım vede saygıdeğer hocalarım :) hediye mayetinde bana aldığınız kahve makinasını bugün kurabildim, çoooook teşekkür ederim.. odamı biraz daha yerleştireyim daha geniş fotograflıcam, şimdilik buralar pek de öle cafe de ekin'e uygun değil.. ancak, gerçekten çoook teşekkür ederim, çok naziksiniz, mahçupçuplama oldum..


> bu arada orhan anafarta'nın eski dasındayım :) garip geliyor çok öööle muhabbetim olmamıştı ancak, ismen büyük harfle yazmak lazım gerek herhalde..



> şimdilik bu kadar, ben back to work.. 

Hiç yorum yok: