daha önce yazmış oldugum çağdaş market'in gerçek bir rüyaa! slganıyla çıkıştığı kampanyanın ikinci ayağını gördük geçen hafta.. bi ton disney fontu kullanımı ve rüya/gerçek ikilemi üzerine izleyici beklentisi yerleştirme üzerine; geçen hafta gerçekten disneyland! olayına tanık oldum :)
açıkcası afalladım?!!?!? nasıl? nası yaani? n'alaka? olur mu?
bi arkadaşımın ailesi daha önceki senelerde, çağdaş marketin kampanyası dahilinde iki kez (yanlış duymadınız 2 kez) tatile gitmiş.. bence bu şansla (ya da buna ne demek gerek bilemiyorum) disneyland'a da giderler :)
kampanyaya yorum yapamıyorum, sadece görsel nitelik açısından diyebilirim ki; brief disneyland ise, daha etkili, keyifli, dikkat çekici (baskısı da düşünülerek) bi billboard yapılamazmıydı ki? mi? :/
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder