25 Kasım 2011 Cuma

poşet istiyorum hocam ben

bugün sabahtan başladığım beyetepe quest'im süresinde, penguen modeli binilen dol(un)muş safhasında, kafamı bir kaldırdım ve de dolmuşun üst paneline özenle hazırlanarak yapıştırılmış bir uyarı metnine rastladım:

"lütfen rahatsız olan yolcular poşet istesin"

























ve de dayanamayıp, çıkl sesiyle foto aldım :)

bi düşünelim, dolmuşunuz var, ve de dolmuşun içine çeşitli yerlere yolculara söylemek istediğiniz uyarıları yazmak, asmak istiyorsunuz. gün sonunda diğer dolmuşçularla yaptığınız söylenme seanslarından çıkan sonuçlara göre "yaaa bu yolcu milleti de bi laftan anlamıyo! ben yazayim eniyisi de okusunar anlasınlar" dediğiniz çeşitli uyarıları bi güzel uğraşıp, yazdırıp bastırıp kullanıyorsunuz.. peki ne yazarsınız?
-hocam bozuk gönderelim
- (en çok gördüğüm) kapıya dayanmayalım.
- vs..

bugünkü Beytepe dolunmuşundaki yazı ise bir hayli enteresan.. yaaaa demekki en az 4-5 kere o dolmuşta birileri kusmuş; şöförümüz de bıkkına bıkkına o kusmukları temizlemiş! manzara, seneryo bu olsa gerek? yani düşünüyorum bi kere olsa, temizlersin söylenirsin ve de küfr edersin geçersin.. iki kere olsa direk söylenmeden küfür edersin.. üçüncü de yahu bu ne kaderdir, şansıma tükiriyim dersin.. eee 4.de "ben bi uyarı yazayim artık dersin...mi? bilemedim :)

ama, şanssız dolunmuş şöförü diyorum.. hangi dolmuşta, kaç kere kusma olayı yaşanır ki? :)

diye düşünürken ilk bindiğimde dolmuşa.. bir süre geçti; armada dolaylarına geldik falan derken anladım. poşet istenebilir bir durum var.. ani frenler, kısacık mesafelerde hızlanıp ani frenler falan derken uyarı yerini buldu zihnimde :) yok yok poşet istemedim tabiki ancak dün aldığım kitabı okurum diye düşünüyordum, uyarıyı ancak okudum :/

ps: beytepe quest'i derken questlerden oluşan bir dizi yazmak istiyorum.. şu an aklımda toparlıyırum e kısa zamanda :)

ps2: başlıkla ilgili; 'poşet istiyorum ben' cümlesini çeşitli durumlarda kullanılabilen bir metafor cümlesi olarak lügatıma da ekliyorum.. uyarla uyarlan uyarlansan uyarlansan mı ki?

ps3: ps2 metni, sinir krizi eşiğindeki öteki ekinin cümlesidir, sorumluluk kabul edilmemektedir.

ps4: keşke şöförü de çekseymişim :)

Hiç yorum yok: