2 Kasım 2011 Çarşamba

kasımda cer modern demek

dedimki, bi cere gidiim yaa ne zamandır gitmiyorum; şöle bi dolanayim, sanatsal/akademik aktivite olsun.. tubam'ı da aldım gittik.. 1 kasımda bir sergi daha açıldı, böylelikle şu an 3 sergi geilebilir durumda cer'de, ve de çook keyifli çalışmalar var.. ben derim ki mutlaka gidip görmelisiniz. özellikle mercan dede' army of lovers bayaaaaaa iyi bir sergi, nir grafik öğrencisinin utlaka gidip görmesi lazım, bayıldım!

buradan özellikle yazmam gerek, giriş katındaki sergilere fotoğraf makinesi girmiyor. dürüstlüğüm tuttu hiç çekmedim, ancak daha sonra gittim izin aldım cv'mi ve blogger kimliğimi kullanarak; izinli foto çektim genel.. yaa, şimdi düşünüyorum da fazla dürüst davranmış bile olabilirim snki:) hayır madem hazır izin almışsın çek babam çek, işleri close-up'la falan ama yapmadım işte, genel görüntü aldım o kadar :)



















> mercan dede'yi sadece müzikal anlamda tanıyan biri olarak şok geçirdim.. aynen kullandığım cümleyi yazıyorum: "oha! işte kolaj dediğin böyle yapılır!" birçok tekniğin birarada kullanılması da beni cezbetti.. kolajdan stencil'e kaligrafiden baskı'ya acaip keyifli ve anlam üretici çalışmalar var... bir not daha, çok çalışma var, yani beklentim belkide çok düşüktü o yüzden ben şaşırdım ama çalışmalar hem çok, hem hepsi nitelikli.. muuuutlaka gezin!

> bir de katalog var ama maalesef satışta, 15 milyon (hala eskimiş yeni para tabirine alışamayan ekin) karşılığında edinebiliyorsunuz..






































>> hmmmm ardından Jorge Marin'in Manzara Bedenleri'ni gezdik.. hareketin bu kadar kaskatı sunumu tezatlığın kenarından uçurumsal bir tedirginlik yaratması diyorum başka da birşey eklemiyorum :) eklemekte fayda var; sergi içeride ancak iki adet çalışma dışarı konulmuş, içerde bütün etik kmliğimle foto çekmedim :) dışarıdakilerle avunun :)







































>>> eveeet, bir sonraki sergi de Roman Duranovic'in Lifestyle isimli sergisi.. alt katta arkada yer alan serginin katalogu ücretsiz :) ya da belki ücretli de, girişte dutuyorlardı aldık birer tane :) bu da diğerleri kadar heyecan uyandırmasa da keyifli bir sergi. grafik bir dille yapılan çalışmalar comics ve güzel sanatlar arasında gidip gelen bir kişiliğe sahip. ben en çok köpek karaktere bağlandım, bayıldım ve de bişii.






































>> ve de sevgiler saygılar..

Hiç yorum yok: