13 Kasım 2011 Pazar

ATG Açılışına Gittim ki Ben

cuma günü 6'da çağdaş sanatlardaki açılışdaydım :) öncelikle bizim ögrencilerin katılımının düşük oldugunu belirtip, üzüntümü paylaşayim.. ankarada az sayıda tasarım anlamnda etkinlik yapılıyor, tasarm ögrencileri gelmiyecek de kim gelicek?? neyse konuya cok taklmıcam :)

skntılar yok mu? evet var, ancak tek kişinin (aldıgı desteklerle tabiki) böyle yüklü bir organizasyonu hayata 5.kez geçiriyor olması görünen ve görünmeyen sıkıntılarn gözardı edilmesini gerektiriyor benim dünyamda :)

açılışın bana süpriz olan, ve de tartışılmaya vizyon belirlemeye yönelten kısmı endüstri ve çevre tasarımı anlamnda çalışmalarn da dahil edilmesi. nasıl görünüyor bilmiyorum yazdklarm ama bana sorarsanz olumlu bi yönelme. yani tasarm demek sadece grafik demek degil elbette, diger disiplinlerle de ortak bir platform hatta isbirligi demek.. hele bi de günümüzde disiplinler arası çalışmalar yapılır ve/veya desteklenirken.. artı olarak, diger alanlardaki tasarmcı insanlarla tanışma, konuşma, tartışma yürütmenin mutlaka vizyon açacağını da düşünmek lazm.. şimdilik, kısaca yazacaklarm bunlar; bi de telefondan yazdıgımı düşünürsek bence fazla bile yazabildim:) tek parmak klavyeeeeee:€

bugün de söyleşiler başlıyor 12'de...
birkaç fotoğraf da ekleyelim:)

ps: çağdaş sanatlarn en üst katında yer alan atg'nin yanısıra bir alt katta anadolu film festivali sergisi de görulmeye değer; eski ve yeni sinema afişleri ve diger calışmalar var..

Hiç yorum yok: