1 Aralık 2009 Salı

dolly-chöp-monsterrr

herkez oraya buraya monsterr yapar da ben yapmazmıyım ulen!!! bu da benm dolly-chöp-canavarımmmm :D hem üstüne üstlük, ilk kez çakma çakal biri tarafından sözlü tacize de ugradım: "SSSSen!! sen naaaptını zannediyon ulen!!!! zaten teee arkadaki duvarları da boyanmışsın!!! nöööörüyon sen!!!" die böğüren, elini kollunu sallayarak penceresinden sarktığı eski beyaz reno'suyla ööle bi tip.. tabi ben dondum kaldım!! önce ööle baktım adama dönüp, sona ööle bi tırstım ki!!! arkamı dönüp sakince yürümeye çalıştım!! :D ama görüntü sakin olabilir içimde ne fırtınalar attı yaw!!! düşünüorum, en kötü yanıma gelip, şööle kolumdan sıkıcana tutup sarsabilir, ben de o zaman "öööööööööö!!!! naaapuıon beaa!!sıkıyosa polis çaaar götürsünler, sana nooolyu beaaa!!!" die kekeleyerekten pısırırım die düşündüm :D tabii, şu an düşününce, "ooolum!! nee diyebilir ki! istiyposa şikayet etsin!! allla allla! öküz herif! yaptım da kötü mü oldu?? malın önde gideniiii!!" die içimden geçiriyorum :D bi daha yakalanırsan ne derim bilemem ;P


Hiç yorum yok: