1 Aralık 2009 Salı

beytepede vandalist/aktivist hareketler!

fotograf

geçen perşembe, hani yarım gün arifeydi ya, beytepedeki öğretim üyeleri yemekhanesinin önünde görmüştüm, bugün iiice baktım: resmen aktivist hareketler bunlar!!! açıkcası pek bi sevndim hacettepe adına! en önemlisi, birileri birşeylere tepki verme ihtiyacında ve bunu da gsf öğrenciliğine yakışır bi şekilde yapmakta! bravo dogrusu! yani, herhalde gsf öğrencisidir bunu yapan di mi??? bir de kitschen meselesi var?? bilmeyenler, anlayamayanlar için, “istemiyoruz” metin grubunun üstündeki şekiller, beytepe kampusunda bazı binaların ön cephelerine işlenen (sanırım metalden) ‘süsleme’ denebilecek şekiller; tepki bu bina uygulamalarına.. birileri etraflarına bakıyormuş..bu bile bana yeter..

(işin sahibi arkadaşlar, ellerinize sağlık, devamını beklemekteyim.. bu arada aman diyim kimliğiniz ortaya çıkmasın :P)

Hiç yorum yok: