15 Haziran 2009 Pazartesi

post-çankırı sendromuyla…

cankiri-017-saynhocam

gecen hafta karatekin üniversitesi gsf yaz akademisine “katılımcı” olarak gittim. gittim derken, kendi başıma haydee ben geldim die degil tabi, akademik faaliyet baabında böümüm gönderdi. kalabalık gittik; sayın banu hocam, ve bireylerimizle beraber; sayın birey almila, sayın birey turkan, en sayın birey göksel ve yine sayın birey aykut… orda da daha bir çok sayın hoca ve bireylerle bir hafta geçirdik :)

SONY DSC

SONY DSC
sayın bireylerimiz…

hem nasıl keyifliydi anlatamam!!! hem de nasıl perişanlıktı, onu da anlatamam!! su durup düşündüğümde karar veremiyorum; ama sanırım bir haftaya kadar post-çankırı sendromunu atlatıp, gayet keyif aldığımdan bahsedeceğimdir.

efendim; konu STREETART, sokak sanatı diye çevirmeye kalksanız da, bir akademisyen kimliği göstererek, “hayatta olmaz efendim, sokakTA sanat bu!” derim:).. kamusal alanda sanat yaptık yaani.. yaaaaani… :P derme çatma bir aktivite sonunda, kendimce keyifli zaman geçirilerek, çok güzel bir iş ortaya koyduk hep beraber. malzeme problemleri, güneşin hainliği, aykutun bulaşıcı allerjisi, misafirane soruşturması (! detaya masabaşı muhabbetlerinde girilecektir.) derken bitti bi şekil… aklımda kalan sekansları özetlemek durumundayım unutmadan:
+ tarık, nam-ı diğer weak ile tanışmak, ve beraber çalışmak şaşırtıcı ve keyifliydi..

SONY DSC
+ Exitttt!!! çankırıya yolu düşenlere tavsiye edilebilecek mekan!!! hatta tek mekan!! tam da gsf’nin karsisina acmis tükkanı, kırmızı nescafe bardaklarıyla gelen kaavelerden tutunda, hot-çokalate’ye kadar geniş menu seçenekleri:) ama harbiden tek kaçış noktası Exitti bizim için.. bu arada kahvesi hakkaten nescafe, ve tam ayarlıydı… Exit sen bizim herşeyimizsin!!!

SONY DSC
+ utanıyorum söylemeye ama hayatımdaki ilk şablonu yapmış bulunuyorum.. ee gerisi gelir artıkın! haydi bulun bakem hangisi benm???

SONY DSC
+buna utanmıyorum, söylicem: yine hayatimda ilk defa wheatpasting(‘yapıştırma’ die çevirdim, önerisi olan ya da türkçe karşılığını bilen lütfen yazsın) yaptım. ilk işe göre fena değiller die düşünüyorum kendi kendime..neyse bu da böle..

SONY DSC

+ o her festivalimsi mekana yerleştirilen, görüntü itibariyle güneşi kestiğine ve serin olduğuna inanılan çadırımsılar, öğrendim ki hiç bir şekilde hiç birşeyi kesmiyor! sıcaaaaaaaaaaaktı!

SONY DSC
+ veee teras muhabbetleri!!! çok sayın engin hocam ve çağdaş hocamla geçen “güzel” “kötü” “aura”lı muhabbetler en keyiflisiydi herhalde..
cankiri-016-saynhocam

SONY DSC
+izinsiz şablonlanan sandalyelerin rektörlüğe ait oldukları ve toplatıldıkarını da sonradan duydum :(

+biton resim var fevkelade, zaman zaman buradan yayınlıyarak tatmin duygusu arıyacağım elbet :D neyse, şimdi işe dönmek lazım, ECTS yapmak lazım; bu arada tez raporumu bugun teslim ettim. 30unda da jurim var.. uygulama icin 2 haftam var.. bakalm………..hhhmmmm bi de eymir hadisesini düsünmekteyim, cok yaknda :)

ekn..

Hiç yorum yok: